Neto dobit u trećem kvartalu zaključno s 30. septembrom iznosila je 3,20 milijarde dolara i veća je za 12,3 posto u poređenju s istim razdobljem prošle godine, objavila su iz ove kompanije.
Neto prihodi blago su uvećani u tom inače prvom P&G-eovom poslovnom kvartalu, na 16,69 milijardi dolara. U istom razdoblju prošle godine iznosili su 16,65 milijardi, pokazao je poslovni izvještaj.
Prodaja je uvećana za pet posto u segmentu poslovanja s kozmetičkim proizvodima, predvođena dvocifrenim rastom prodaje proizvoda P&G-eovih vrhunskih brendova za njegu kože SK-II i Olay.
U segmentu tekstila i proizvoda za domaćinstvo prodaja je uvećana za dva posto. Taj segment, poznat po proizvodima poput praška za pranje rublja Tide i osvježivača zraka Febreze, inače najviše doprinosi ukupnim prihodima kompanije.
Izdvajaju se i rezultati ostvareni u segmentu poslovanja s proizvodima za njegu, s rastom obima prodaje od pet posto, zahvaljujući većoj potražnji potaknutoj sniženim cijenama.