Očistite tijelo od štetnih tvari na prirodan način

Ako se držite ovih uputa, nisu potrebna drastična gladovanja, nego ćete pomoći svom tijelu da samo eliminira višak iz organizma i očisti se od nakupljenih štetnih tvari.

24

Iako se uz pojam detoksa mogu vezati negativne konotacije, jer neka „čišćenja“ su dosta radikalna, donosimo vam savjete koji su odlična polazna tačka za sve one koji žele vratiti disciplinu u svoju rutinu i samim time pomoći tijelu da pokrene vlastite mehanizme detoksifikacije.

Limitirajte alkohol

Pretjerano konzumiranje alkoholnih pića može teško oštetiti funkciju jetre, uzrokovati da se u njoj nakupljaju masnoće, stvore upale i ožiljci, odnosno lezije. Kada do toga dođe jetra ne može adekvatno funkcionirati i izvršavati svoje zadatke – među kojima je filtriranje otpada i drugih toksina iz tijela. Kad strogo limitirate unos, a pogotovo ako potpuno apstinirate od alkohola, dobijete najbolji način da vaš prirodni sistem detoksifikacije radi bez greške.

Spavajte dovoljno

Sedam do devet sati sna svake noći donosi brojne blagodati za zdravlje, pa tako i pruža neophodnu podršku prirodnom detoksifikacijskom sistemu tijela. Spavanje omogućava vašem mozgu da se reorganizira i napuni, kao i da ukloni otpadne tvari koje su nusproizvod organizma nakupljene tokom dana.

Pijte (više) vode

Voda regulira temperaturu, podmazuje zglobove, pomaže probavi i apsorpciji nutrijenata, ali i detoksifikaciji organizma izbacivanjem otpadnih tvari. Adekvatna količina vode bila bi 3,7 litara za muškarce, odnosno 2,7 litara za žene.

Smanjite unos šećera i soli

Mala pauza od slatkih zalogaja vrlo je logičan korak ako želite oporaviti organizam. Za neke ljude detoksikacija znači izbacivanje viška tekućine iz tijela, a jedan od uzročnika njenog nakupljanja može biti pretjeran unos soli. Vrlo jednostavno možete stati na kraj oticanju ruku i nogu, neugodnoj napuhanosti i usporenom izlučivanju vode – smanjite unos soli.

Aktivirajte se

Ako želite probuditi uspavani metabolizam i krenuti na izbacivanje nakupljenih toksina, pomozite tijelu tako da ćete umjesto na kauč, uskočiti u patike i izaći na svježi zrak.

Jedite orašaste plodove i sjemenke

Za zdrave međuobroke jedite bademe, suncokretove sjemenke, lješnjake kao i sjemenke lana. Ova prehrambena skupina odličan je izvor vlakana koji su izvrsni pomoćnici u pojačanom izlučivanju i eliminaciji štetnih sastojaka iz organizma.

Više proteina

Proteini su ključni za pravilno funkcioniranje dva procesa detoksifikacije koji se odvijaju unutar ćelija jetre. Odaberite organski uzgojenu govedinu ili ulovljenu divlju morsku ribu.

Konzumirajte što više mahunarki, voća i povrća

Grah, leća i druge mahunarke odličan su izvor netopivih vlakana, biljnih proteina kao i različitih prekursora aminokiselina. Voće sadrži široku paletu biljnih nutrijenata, kao što je beta karoten, lutein ili antocijanini – koji imaju svojstva antioksidansa i štite ćelije. I naravno svo povrće koje nema visok nivo škroba odličan je izvor mnoštva dobrih nutrijenata i vlakana.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here