FURLA i Diego M u prodavnicama Astra i Borovo

U nastojanju da se približe svojim kupcima, Astra i Borovo su se pobrinuli da pored kontinuiranog osvježenja svoje ponude, optimiziraju i prodajne formate. Astra i Borovo, su vrlo uspješno i vrijedno koncipirali i ovu sezonu optimiziranjem svoje ponude i prodajnih formata.

389
Astra

I ove zime, Astra i Borovo, inače najveći retaileri u Bosni i Hercegovini, potrudili su se da svojim vjernim kupcima ponude najbolje sa svjetske modne scene, sa nevjerovatnim popustima i pogodnostima, kako bi u svom najboljem izdanju sa svojim najbližima, dočekali najljepše zimske praznike. Tako, po nevjerovatnim cijenama u prodajnim mjestima ovih retailera mogu se pronaći brandovi poput: MaxMara Weekend, Sportmax½code, Leisure, MaxMara Studio, Max&CO., LIU·JO, Pennyblack, PINKO, Twinset, Desigual, Hugo Boss, Boss, Guess, Guess by Marciano, Sisley, ESCADA, Geox, Imac, Tamaris, S.Oliver, Marco Tozzi, NeroGiardini, Tosca Blu, Loriblu, Fabi, Pretty Ballerinas, Gioseppo, i brojni drugi poznati brendovi.

Novi brendovi

Od početka sezone, Astra i Borovo nude i dva nova modna italijanska brenda – FURLA i Diego M, koji je u izlozima prodajnih objekata Astra i Borovo, prvi put našao svoje mjesto pod bosanskohercegovačkim nebom.

U nastojanju da se približe svojim kupcima, Astra i Borovo su se pobrinuli da pored kontinuiranog osvježenja svoje ponude, optimiziraju i prodajne formate. Astra i Borovo, su vrlo uspješno i vrijedno koncipirali i ovu sezonu optimiziranjem svoje ponude i prodajnih formata. U svojoj ponudi, Astra i Borovo nastojali su da u prodajnim objektima plasiraju optimalan mix accessoara, obuće i tekstilnih modnih brendova, kako bi svojim kupcima priuštili da uz minimum napora i u svakom trenutku  u svojoj najdražoj prodavnici mogu imati tačno ono što žele.

Upravo je to suština konceptualizacije prodajnih objekata, koji danas postoje u formi monoshopova i multibrand prodavnica. U svojoj mreži, Astra i Borovo danas broje osam monoshop prodavnica poput Guess monoshop-a koji je sretno pozicioniran u jednoj od najpoznatijih sarajevskih ulica – Ferhadiji; Max&CO. u BBI Centru u Sarajevu i Delta Planet Centru u Banja Luci; Desigual u Sarajevu u Zelenih beretki i Delta Planet Centru u Banja Luci, te naposljetku Geox u Sarajevu – BBI Centar i dvije Geox monoshop prodavnice, također u Banja Luci.

Loyalty program

S druge strane, u konceptualizaciji multibrand prodavnica, Astra i Borovo su reprogramirali nekoliko svojih prodajnih objekata u kojima su optimizirali ponudu u skladu sa potrebama i očekivanjima tržišta. Tako kroz nove formate shop-in-shop prodavnica i multibrand corner mix prodavnica, ova uspješna grupacija plasira kupcima ono što žele, u obimu u kojem žele i tačno na onom mjestu na kojem im je data ponuda u tom trenutku i potrebna.

Astra i Borovo će zasigurno i dalje nastojati da prezentiraju novosti i diferenciraju svoju ponudu i poslovne procese u korak s vremenom i potrebama tržišta. Ova uspješna grupacija će ispratiti i ovu sezonu najprivlačnijim sniženjima i akcijskim ponudama, kao i brojnim mogućnostima za darivanje svojih najmilijih. Za dodatne pogodnosti, Astra i Borovo su sredinom sezone lansirali loyalty program pod nazivom PREMIUM CARD Astra i Borovo, koji kupcima već otvaranjem accounta nudi početne benefite, uz neograničene mogućnosti za ostvarenje dodatnih pogodnosti kroz online kupovine. Više informacija može se pronaći direktno na web-shopu www.astra.ba.

 

 

 

 

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here