Kejt Murden, osnivačica PUSH, konsultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja, je nova spark.me 2019 govornica

Murden se, nakon uzbudljive karijere u medijskoj industriji koja je trajala skoro dvije decenije, uzdigla do pozicije direktorice za partnerstva u jednoj od najvećih i najuspješnijih medijskih agencija u Londonu.

38
Cate Murden

Cate Murden, osnivačica PUSH, konsultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja i koja sa klijentima kao što su Google, Facebook, Twitter, Yahoo, Saatchi & Saatchi, Havas, IMG, HSBC, Sainsburys i Vice radi na kreiranju produktivnijih i zdravijih radnih okruženja, govoriće na konferenciji Spark.me, najavio je Organizacioni tim jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi. Spark.me će se održati 25. i 26. maja, po prvi put u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu.

Murden se, nakon uzbudljive karijere u medijskoj industriji koja je trajala skoro dvije decenije, uzdigla do pozicije direktorice za partnerstva u jednoj od najvećih i najuspješnijih medijskih agencija u Londonu.

Zahtjevna karijera

Međutim, ovako zahtjevna karijera je uzela danak i Murden je, zbog akumuliranog stresa, bila primorana da napusti posao. Uspjela je da prebrodi izazovan period koji je bio pred njom, a onda je svoje lično iskustvo pretočila u biznis i osnovala konsultantsku kuću PUSH, kako bi pomogla organizacijama da pomognu svojim zaposlenim da bolje planiraju svoje vrijeme i izađu na kraj sa izazovnim i stresnim poslovnim zadacima. Murden smatra da organizacije u kojima radimo mogu ujedno biti i uzrok i rešenje ovakvih problema. Stoga, njena misija je da pomogne zaposlenima, timovima i organizacijama da rade bolje – da obavljaju posao uz manje stresa, manji osjećaj preopterećenosti, manje nepotrebnih troškova, i u krajnjem, više profita. Koristeći kombinaciju kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih moda, PUSH nastoji da razumije način na koji kompanije funkcionišu i da uredi sistem tako što će za krajnji cilj imati rasterećenije i zadovoljnije zaposlene sa jedne strane, i veću produktivnost i dobit sa druge.

Organizatori Spark.me su ranije objavili imena dva ovogodišnja govornika – u pitanju su Anab Jain (TED govornica, dizajnerka, filmska producentkinja, i suosnivačica Superflux, svjetski priznate kompanije koja inovacijama iz oblasti dizajna i tehnologije pokušava da nam približi svijet budućnosti) i Jeremiah Owyang (suosnivač Kaleido Insights i svjetski autoritet za razvoj programa koji pospješuju inovativnost korporacija). U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika na konferenciji.

Karte za konferenciju Spark.me 2019 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije – www.spark.me. Cijena karte je 300 eura, ali zainteresovani mogu kupiti svoju kartu po promotivnoj cijeni od 200 eura do 14. aprila. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina, a čija cijena iznosi svega 50 eura. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (25-26. maja), startap takmičenju (25-26. maja), ručak na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (25. maja). Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

Aktuelni trendovi

Spark.me, jedna od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 25. i 26. maj, se organizuje u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, jednom od najvećih auditorijuma u Crnoj Gori. Ovo je prvi put da će se Spark.me održati u Porto Montenegru, srcu nautičkog turizma Crne Gore i jednoj od najekskluzivnijih marina na Jadranskom primorju. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa preko 580 učesnika konferencije iz 28 država širom svijeta, među kojima će naći lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketare, startapove i ljude željne znanja.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here