BH Telecom omogućio besplatno korištenje alata za organizaciju rada na daljinu

BH Telecom je, s ciljem osiguranja kontinuiteta poslovanja brojnih pravnih lica, svojim poslovnim korisnicima ponudio punu podršku za organizaciju rada na daljinu posredstvom pet atraktivnih poslovnih alata za rad, uz besplatne periode

55

Novonastalo stanje u svijetu i proglašenje pandemije zbog pojave virusa COVID-19 dovelo je do promjene u načinu poslovanja i potrebe da se dalje odvijanje poslovnih procesa nastavi sa udaljenih lokacija. S ciljem zaštite zdravlja svojih zaposlenika, brojne firme su prinuđene da posao iz ureda prenesu u domove jer je sada više nego ikada važno da ostanu povezani sa svojim zaposlenicima i poslovnim partnerima.

BH Telecom je, s ciljem osiguranja kontinuiteta poslovanja brojnih pravnih lica, svojim poslovnim korisnicima ponudio punu podršku za organizaciju rada na daljinu posredstvom pet atraktivnih poslovnih alata za rad, uz besplatne periode korištenja. Ponuda obuhvata usluge i rješenja, kao i rješenja partnera, koja će korisnicima omogućiti organizaciju poslovnih aktivnosti uz maksimalnu sigurnost, te podršku BH Telecoma za realizaciju i korištenje.

Ukoliko želite organizovati svoj posao na daljinu u realnom vremenu, razmjenjivati dokumente sa kolegama, biti kontinuirano u kontaktu, organizovati online sastanke, video konferencije, prezentacije ili treninge, u tome će vam značajno pomoći Microsoft® Teams™. BH Telecom je svojim korisnicima ponudio besplatno korištenje navedenog alata u periodu od 6 mjeseci, uz resurse, znanje i podršku BH Telecoma za aktivaciju i konfiguraciju.

Microsoft® Office 365™ je drugi alat iz ponude BH Telecoma koji pravna lica mogu aktivirati i besplatno koristiti 30 dana. U Microsoft® Office 365™ Bussines Premium planu je, među ostalim alatima, aktivan i Microsoft Onedrive koji osigurava 1TB prostora za svakog korisnika i omogućava sinhronizaciju svih dokumenata, sa računara iz poslovnog okruženja u Cloud, te pristup tim dokumentima od kuće. Za poslovne procese koji se oslanjaju na razmjenu i rad na dokumentima ovo rješenje odgovara na sve potrebe udaljenog rada, a BH Telecom je postojećim poslovnim korisnicima omogućio korištenje bilo kojeg aktiviranog Microsoft® Office 365™ plana uz mjesečnu naknadu od 1 KM, u periodu od prva 3 mjeseca komercijalnog korištenja izabranog plana.

BH Telecom je, također, ponudio svoju podršku i obrazovnim institucijama za uspostavljanje kolaboracijskog okruženja za izvođenje online nastave korištenjem besplatne verzije Microsoft® Office 365™ for Education A1 plana. Ovaj plan mogu iskoristiti sve obrazovne institucije, bez obzira na njihov nivo, a Microsoft® Office 365™ nudi uvijek dostupne najnovije verzije uz automatsko ažuriranje aplikacija, mogućnost instaliranja Office-a na do 5 različitih uređaja za svakog korisnika, pohranu podataka u oblak i pristup sa bilo kog mjesta te potpunu mobilnost uz Office aplikacije na pametnim telefonima i tabletima.

Također, poslovnim korisnicima je dostupan i CISCO Webex kao enterprise kolaboracijsko rješenje koje omogućava organizaciju video konferencija, webinara i online sastanaka, a BH Telecom je omogućio korištenje ovog alata bez naknade u periodu od 90 dana, uz osiguranu podršku za aktivaciju i konfiguraciju.

Za korisnike koji imaju potrebu da svoje poslovne procese odvijaju u direktnoj komunikaciji sa opremom na lokaciji svojih poslovih prostora, BH Telecom je omogućio Siguran udaljeni pristup za rad od kuće uz besplatno korištenje u periodu od 60 dana. Ovaj alat omogućava sigurno udaljeno spajanje od kuće do radnih prostorija korištenjem SSL VPN, IPSec VPN, L2TP VPN rješenja, uz podršku BH Telecoma u dizajniranju rješenja koje odgovara potrebama korisnika.

U ovoj posebnoj ponudi je i usluga Cloud za koju je BH Telecom omogućio besplatno korištenje na period od 60 dana. Kroz portfolio Cloud usluga stavljeni su na raspolaganje resursi BH Telecom Data Centra smještenog u BiH, sa primarnom lokacijom u Sarajevu, disaster recovery lokacijom smještenom u Zenici, te mogućnošću kreiranja hibridnog cloud okruženja u skladu sa uslovima globalnih cloud providera, korištenjem resursa u njihovim Data Centrima.

Svi navedeni alati mogu značajno pomoći pravnim licima u organizaciji poslovnih aktivnosti u trenutnim vanrednim okolnostima, a za više informacija na raspolaganju je Digitalni asistent BH Telecoma na linku https://www.bhtelecom.ba/digitalni-asistent.html i e-mail adresa poslovna.podrska@bhtelecom.ba.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here