BMW, Mercedes-Benz, Audi i Volkswagen ugrađivali su u vozila softver koji bi nakon što bi prešla određenu udaljenost isključivao mehanizam za pročišćavanje štetnih plinova, utvrdio je regulator.
Kompanije su se i udružile, dodao je KFTC, istaknuvši da su ograničile tržišno natjecanje i omele razvoj novih modela dizelskih automobila koji bi bili manje štetni po okoliš.
Mercedes-Benzu izrečena je kazna od 20,7 milijardi wona, BMW-u od 15,7 milijardi, a Audiju od šest milijardi wona, priopćio je u četvrtak regulator.
Volkswagen nije kažnjen budući da nije zaradio na spornoj praksi.
Mercedes-Benz objavio da je u potpunosti surađivao s južnokorejskim regulatorom i da “neće morati platiti kaznu”, navodeći ishod slične istrage Evropske komisije.
“Slučaj se odnosio na isti skup činjenica kao i postupak Evropske komisije u kojem je Mercedes-Benzu osigurana pošteda i nije morao platiti kaznu”, naveo je glasnogovornik Mercedes-Benza u izjavi.
“Dogovor ili razmjena informacija o cijenama, količini i podjeli tržišta nisu ni u jednom trenutku bili predmet istrage”, dodao je glasnogovornik.
KFTC je odbio komentirati izjavu Mercedes-Benza.
BMW, Volkswagen i Audi nisu odmah bili dostupni za komentar izvan radnog vremena.
Mercedes-Benzu i njegovoj korejskoj podružnici izrečena je već prošle godine kazna od 20,2 milijarde wona zbog obmanjujući oglasa o emisiji plinova iz dizelskih osobnih vozila.
U 2021. Evropska komisija izrekla je Volkswagenu i BMW-u kaznu od ukupno 875 miliona eura zbog dogovora o suzbijanju tehnologije za čišće emisije koju su bili razvili.
Mercedes-Benz, tada Daimler, također je bio dio kartela, ali nije kažnjen jer ga je prijavio regulatoru.