Ocjena poslovnog ambijenta 2021. godine:Lejla Reizbegović, Lorica, osnivačica i direktorica

U kakvom su poslovnom ambijentu poslovale domaće kompanije, saznajte kroz njihove odgovore na pitanja.

111

Kraj godine vrijeme je sumiranja godišnjih poslovnih rezultata i donošenja novih poslovnih planova i odluka. Predstavnici naših kompanija za Business Magazine govorili su o, unatoč brojnim izazovima, ostvarenim poslovnim rezultatima u protekloj godini i otkrili nam nove planove i ideje. U kakvom su poslovnom ambijentu poslovale domaće kompanije, saznajte kroz njihove odgovore na pitanja.

 Kako ocjenjujete poslovni ambijent u BiH u 2021. godini?

Poslovni ambijent barem u našoj branši u 2021. godini je bio jako izazovan i nepredvidljiv.

 S kojim izazovima u poslovanju ste se susretali?

Sama epidemija je konstantan izazov zbog smanjene kupovne moći kako fizičkih tako i pravnih lica. Također, česte varijacije u cijenama materijala nisu olakšale poslovanje. Sve u svemu, sve su to neki rizici koje smo pretpostavili u biznis planu i pripremili se za njih na vrijeme.
Kakvi su planovi Vaše kompanije za 2022. godinu?

Plan je proširiti asortiman modela medicinskih uniformi, te omogućiti diverzitet inovativnih materijala, kakve isključivo koristimo. Također, plan je i plasirati Lorica proizvode na svjetsko tržište. Već smo u pregovorima sa raznim zastupnicima.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here