Sve je spremno za početak ovogodišnje konferencje Konverzija, koja se održava 14. aprila u hotelu Jelena u Banjoj Luci, i koja će na jednom mjestu okupiti 20 regionalnih i internacionalnih stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga.
Karte su gotovo rasprodate, a za nekoliko slobodnih mjesta koja su preostala obezbijeđen je i last minute popust koji važi do 14.4. u 8:00 sati. Sve što treba da uradite jeste da prilikom kupovine karte na www.konverzija.org iskoristite kod PLACAMUGOTOVINI i ostvarit ćete popust od 7 posto.
Svečano otvaranje konferencije je u 09:00 sati u velikoj sali hotela Jelena, a otvorit će je gradonačelnik Banja Luke, Igor Radojičić. Konverzija je podržana od strane Grada Banja Luka te uvrštena u događaj „Proljeće u Banjaluci“, manifestaciju koja počinje sredinom aprila i obuhvata ukupno 55 različitih događaja.
Organizatori Konverzije su agencije seo.ba i Grape, a cilj kao i prošle godine jeste nesebično dijeljenje znanja, novih strategija te iskustava marketing stručnjaka koji su ostvarili zapažene uspjehe na regionalnom ali i svjetskom tržištu.
„Prošlogodišnja Konverzija je pokazala da postoji veliki interes i potreba za ovakvim događajima. Ono po čemu se posebno izdvojila od ostalih konferencija jeste isključiv fokus na dijeljenju znanja provjerenih i potvrđenih stručnjaka iz relevantnih oblasti, bez sponzorskih ili dosadnih predavanja, kao i aktuelnost predstavljenih tema, , tako da je jedno sigurno – nakon Konverzije će svi učesnici biti u toku sa najnovijim trendovima iz svijeta marketinga“, rekao je Nedim Šabić, jedan od organizatora konferencije.
Neka od poznatih imena koja će sa prisutnima podijeliti svoje dugogodišnje iskustvo jesu Miroslav Varga (certifikovani Google AdWords stručnjak i oficijelni Google predavač u regionu), Dragan Varagić (online strateg) te Ivan Bildi (priznati Facebook stručnjak).
Ove godine na Konverziju osim regionalnih stručnjaka dolaze i dva inostrana predavača – Patrick Dermak iz Njemačke, koji je sa svojom kompanijom direktni Facebook partner, kreator najprodavanijeg Facebook kursa na Udemy platformi, te Fabian Rossbacher, inače organizator najveće SEO konferencije u Njemačkoj i uspješan preduzetnik u e-commerce sektoru.
Konferenciju Konverzija podržali su UniCredit Bank Banja Luka, AdCombo, Grad Banja Luka, Prointer, ClickGuard, Teleklik, Vitinka, Manja i Moka kafa, te medijski pokrovitelji Banjaluka.net, Posao.ba i Business Magazine.
Fokus ovogodišnje konferencije su tri oblasti: SEO (optimizacija za pretraživače), Facebook i Google oglašavanje, te analitika, a sve potrebne informacije možete pronaći na www.konverzija.org i na Facebook stranici konferencije.