Kompanija Mastercard je na Svjetskom kongresu mobilne telefonije najavila da proširuje svoju uslugu Qkr! with Masterpass, mobilnu platformu za naručivanje i plaćanje koja je razvijena u sektoru Mastercard Labs, time što je lansira na šest novih tržišta i uvodi novu opciju kojom se eliminiše tradicionalni „otvoreni račun“ u barovima, klubovima i restoranima.
Usluga Qkr! with Masterpass, omogućava potrošačima da jednostavno naručuju i plaćaju robu i usluge putem svojih mobilnih telefona bez čekanja u redovima ili na konobare u restoranima. Aplikacija koristi Masterpass, globalni servis za digitalna plaćanja koji ubrzava proces plaćanja jer potrošači ne moraju da unose svoje podatke o plaćanju i dostavi na svakoj trgovačkoj web stranici.
Tokom 2017. godine, kompanija Mastercard će uvesti Qkr platformu na šest novih tržišta: Brazil, Kanadu, Irsku, Južnoafričku Republiku i Sjedinjene američke države. Ova usluga je već dostupna u Australiji, Kolumbiji, Meksiku i Ujedinjenom kraljevstvu, a koristi se u restoranima kao što su wagamama, Juan Valdez, ASK Italian, Young’sPubs, Zizzi, iChangePlease, kao mobilni socijalni projekat za dostavu kafe u kome učestvuju beskućnici u Londonu.
Također, kompanija Mastercard je sklopila partnerstvo sa kompanijom Oracle kako bi se usluga Qkr with Masterpass! integrisala u Oracle softver i sisteme na mjestu prodaje sa ciljem da se ove dve digitalne platforme ponude trgovcima širom svijeta.
Usluga Qkr omogućava restoranima i kafeima da usluže više gostiju i jednostavno da uvode nove usluge, kao što je dostava. Qkr olakšava upravljanje plaćanjima i omogućava osoblju da se fokusira isključivo na uslugu. Također, kroz ovu uslugu, restorani mogu da ponude ciljane promocije direktno gostima i razviju program nagrađivanja gostiju koji zaista podstiče angažovanje i lojalnost.
Kompanija Mastercard uvodi i novu uslugu pod nazivom „Otvoreni račun“ koja omogućava gostima da otvore račun u baru bez ostavljanja platne kartice ili identifikacionog dokumenta kod barmena.
Istraživanja su pokazala da gosti obično provedu 12 minuta u čekanju na inicijalni kontakt sa konobarima, čekanju na račun i obavljanju plaćanja. Često se dešava i da se platna kartica zaboravi u restoranu ili baru. Usluga „Otvoreni račun“ omogućava gostima da vide svoju narudžbu na telefonu i plate svojim mobilnim uređajem kada to odluče. Iznos računa se lako može podijeliti između gostiju koji odabiru i plaćaju pojedinačne stavke ili odabiru da plate jednu ili više rundi narudžbi. Masterpass ubrzava proces plaćanja, eliminišući čekanje.
Ova opcija će biti dostupna počevši od ljeta 2017. godine.
Ideja iza Masterpass platforme je da se podrže svi oblici trgovine kako bi se pokrio čitav spektar trgovačkih iskustava i potrošačkih potreba. Uz Masterpass platformu, kompanija Mastercard izdavaocima kartica, trgovcima i potrošačima pruža potpuno digitalni servis za plaćanje putem svih kanala. Masterpass ulazi na regionalno tržište u toku 2017. godine.