391. Business Magazine

Za lidere s vizijom!

11
Poštovane čitateljice i čitatelji,

Sa zadovoljstvom vam predstavljamo novi, 391. broj Business Magazine BiH!

U ovom izdanju donosimo pažljivo odabrane teme koje će vas detaljno informisati o poslovnim izazovima i prilikama, te priče koje će vas zagarantovano inspirisati i motivisati.

Očekuju vas analize aktuelnih ekonomskih trendova, priče o uspjehu iz naše regije i šire, te razgovori sa liderima i stručnjacima koji oblikuju poslovni svijet.

Neke od tema koje ćete čitati:

– BARIJEREŠta BiH donosi najavljeni ekonomski rat između SAD-a i EU?
Koje sektore bosanskohercegovačke ekonomije najviše pogađa globalni trgovinski haos?
Da li lokalne kompanije mogu pronaći načine za prilagodbu i čak profitirati u svijetu novih pravila?
Šta nam poručuje Njemačka, čija industrija već broji gubitke od Trumpovih najava?
– LEGISLATIVA: Neradna nedjelja zasjenila benefite zakona o trgovini
Zabrana rada nedjeljom postala je glavna tema diskusije, ali ovaj zakon krije daleko više od toga. Od reguliranja e-trgovine do uvođenja QR kodova, otvara vrata modernizaciji poslovanja na svim nivoima. Jesu li ovi benefiti zasjenjeni javnom raspravom o jednom danu u sedmici? Šta to znači za vas kao poslodavca, radnika ili potrošača?
– INTERVJU: Teknoxgroup ostvario planirani profit unatoč tržišnim izazovima
Kako jedna kompanija uspijeva održati stabilan rast, ostvarivati profit uprkos ekonomskim turbulencijama, i osvajati povjerenje novih partnera iz godine u godinu? U ekskluzivnom intervjuu za Business Magazine, Mirza Sabljica, generalni direktor Teknoxgroup BH, otkriva ključne poslovne poteze, neočekivane izazove, i strategije koje ih pozicioniraju kao lidere u industriji.
– PLANOVI: Strateški cilj je udvostručiti broj turista u Sarajevu
Kroz investicije od gotovo pola milijarde KM planirano je unaprijediti konkurentnost, smanjiti sivu ekonomiju i unaprijediti kulturnu baštinu. Strategija postavlja ciljeve koji uključuju udvostručenje broja turista, proširenje zaštićenih područja i razvoj specifičnih turističkih proizvoda.
– ANALIZA: BiH je preplavljena švercovanom kafom?
Iako je potrošnja kafe u Bosni i Hercegovini konstantna, podaci iz Uprave za indirektno oporezivanje govore da prihodi od akciza na uvoz kafe kontinuirano opadaju. Što to znači? Da li smo suočeni s ozbiljnom pojavom šverca, koji pogađa i cijenu i tržište?
– OBNOVLJIVI IZVORI: Svaka marka uložena u zelenu tranziciju donosi novih deset
Bosna i Hercegovina mora do 2030. investirati 38,7 milijardi dolara u dekarbonizaciju kako bi postigla neto nula emisija stakleničkih plinova do 2050. godine.
– FINANSIJE: Kamatnom stopom od 21 posto Rusija pokušava zaustaviti inflaciju
Centralna banka Rusije podigla je ključnu kamatnu stopu na rekordnih 21%, što je najveće povećanje od 2013. godine. Ovaj potez dolazi kao odgovor na inflaciju i pritisak na tržište rada.
AUTOINDUSTRIJA: Pad prodaje i konkurencija iz Kine doveli evropski automobilsku industriju u krizu
Uprkos ambicioznim planovima da se do 2035. godine okonča prodaja vozila na dizel i benzin, tržište električnih vozila stagnira. U isto vrijeme, jeftini kineski konkurenti preplavljuju evropska tržišta. S obzirom na pad prodaje i nove strože emisijske propise koji dolaze 2025. godine, mnogi proizvođači sada traže hitnu pomoć od EU.
Informacije o pretplati putem pretplata@business-magazine.ba
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here