Di-go mješavine su nova generacija kruha

Razmišljali smo kako prenijeti sve stoljetno znanje naše tvrtke iz profesionalnog pekarstva na to kako približiti i omogućiti da svatko iz generacije Z do generacije Y napravi svoj vrhunski kruh bez ikakvih problema uz jednostavan proces.

89
Miroslav Botić, direktor prodaje i marketinga Lesaffre Adriatic

Miroslav Botić, rođeni Zeničanin, direktor je prodaje i marketinga Lesaffre Adriatic i činjenicu da je već 12 godina dio poslovnog ove velike svjetske kompanije ističe s ponosom. Lesaffre Grupa ima bogatu povijest dugu gotovo 170 godina, s trajnim vrijednostima koje su našeg sagovornika uvijek iznova pokretale i motivirale za rad i daljnji razvoj. U tvrtki je počeo kao direktor prodaje za izvozna tržišta i nakon pet godina postao direktor prodaje i marketinga. Prije toga je radio na različitim pozicijama u prodaji i marketingu Atlantic Grupe za Hrvatsku te JC-a za SEE.

BM: Kako biste opisali svoju ulogu direktora prodaje i marketinga u tvrtki Lesaffre Adriatic?

BOTIĆ: Kao direktoru prodaje i marketinga u Lesaffre Adriatic posao mi je stvaranje vrhunskog tima ljudi koji je spreman odgovoriti na izazove tržišta. U skladu s tim, moja uloga u Lesaffre Adriatic jasno je definirana unutar timskog okvira. Pratimo najnovije trendove, potičemo inovacije te se predano posvećujemo razumijevanju potreba naših poslovnih partnera u profesionalnom pekarstvu. Naš je cilj pružiti podršku kroz savjetovanje u stvaranju vrhunskih pekarskih proizvoda, usklađenih s njihovim stvarnim proizvodnim procesima. Istovremeno, posvećujemo pažnju i potrebama krajnjih potrošača pekarskih proizvoda u maloprodaji. Naravno, moja odgovornost obuhvaća sveobuhvatno upravljanje i vođenje odjela prodaje i marketinga te izradu strategija koje će osigurati postizanje poslovnih ciljeva tvrtke.

Konkretno, moje zaduženje obuhvaća vođenje prodajnih aktivnosti s fokusom na promociju visokokvalitetnih i pouzdanih pekarskih proizvoda tvrtke Lesaffre Adriatic, kao i kreiranje marketinških strategija kojima gradimo prepoznatljivost marke prema željenoj percepciji na tržištu. Uloga direktora prodaje i marketinga nužno uključuje vođenje tima, sustavno praćenje tržišnih trendova te razvoj strategija koje će omogućiti ostvarenje precizno definiranih poslovnih ciljeva tvrtke. Aktivno sudjelujem u operativnim procesima kako bih osigurao ostvarenje tih ciljeva.

Moje zaduženje obuhvaća vođenje prodajnih aktivnosti s fokusom na promociju visokokvalitetnih i pouzdanih pekarskih proizvoda tvrtke Lesaffre Adriatic, kao i kreiranje marketinških strategija kojima gradimo prepoznatljivost marke prema željenoj percepciji na tržištu.

BM: Kako tvrtka Lesaffre Adriatic pristupa tržištu pekarskih proizvoda, posebno u kontekstu konkurencije? Koje su ključne strategije koje primjenjujete u vođenju odjela prodaje i marketinga kako biste postigli ciljeve tvrtke?

BOTIĆ: Tvrtka Lesaffre Adriatic tržištu pristupa visokokvalitetnom ponudom pekarskih proizvoda i inovativnim rješenjima prilagođenima različitim kanalima prodaje. Ponosimo se domaćom proizvodnjom pekarskih dodataka te aktivno potičemo upotrebu lokalnih sirovina kako bismo osigurali održivost i podržali lokalne izvore. Prioriteti u našem poslovanju uključuju i pouzdanu opskrbu kroz kvalitetne poslovne partnere. Certifikati i nagrade koje smo već stekli dodatno potvrđuju našu izvrsnost, pozicionirajući nas kao vodeću pekarsku tvrtku na tržištu. S obzirom na našu posvećenost sigurnosti opskrbe, izvrsnom omjeru cijene i kvalitete naših proizvoda, te prepoznatljivost među kupcima i brojnim certifikatima, tvrtku svrstavamo među vodeće dobavljače pekarskih sirovina u regiji Jugoistočne Europe.

Naša strategija u području prodaje i marketinga prije svega je usmjerena na izgradnju dugoročnih partnerskih odnosa s klijentima. Stavljamo naglasak na kontinuirano ulaganje u znanje i kompetencije našeg tima te provodimo redovito praćenje i istraživanje najnovijih trendova na tržištu. Dodatno, usredotočujemo se na inovativnost te primjenu digitalnih alata, što nam omogućuje stvaranje personaliziranog sadržaja, kao i efikasnu provedbu marketinških kampanja, a u konačnici i dodatno osnaživanje prisutnosti na tržištu.

BM: Kako komunicirate sa svojim B2B partnerima? Kako gradite i održavate odnose s klijentima te kako pristupate njihovim potrebama i zahtjevima?

BOTIĆ: U komunikaciji s našim B2B partnerima naš prioritet su transparentnost i proaktivna stalna razmjena informacija putem matričnog pristupa. Uz to, partnerske odnose s klijentima pažljivo gradimo kako bismo dublje razumjeli njihove specifične potrebe i izazove te na njih što bolje odgovorili. Nastojimo biti ne samo dobavljači, već i strateški partneri pružajući rješenja prilagođena njihovim potrebama, često kreirajući bespoke rješenja umjesto standardnih proizvoda. Kontinuirano praćenje potreba i zahtjeva naših kupaca, potrošača i tržišta ključno je za daljnji razvoj našeg poslovanja.

Razmišljali smo kako prenijeti sve stoljetno znanje naše tvrtke iz profesionalnog pekarstva na to kako približiti i omogućiti da svatko iz generacije Z do generacije Y napravi svoj vrhunski kruh bez ikakvih problema uz jednostavan proces i i rezultat su di go mješavine za kruh.

BM: Možete li nam predstaviti svoje nove di-go mješavine za kruh?

BOTIĆ: Nove di-go mješavine za kruh rezultat su rada tima na čijem je čelu Jerko Penić te suradnje s našom nutricionisticom Anom Kušt. Nove di-go mješavine daju novu dimenziju pripremi kruha i peciva jer svako kućanstvo sada može imati svježe pečen kruh bez nereda u kuhinji. Nije ih potrebno mijesiti, samo promiješati s kvascem i ispeći. U svakom pakiranju gotovih mješavina za kruh nalazi se i di-go kvasac od sedam grama kako bi ready to make bread kit bio zaista to – praktičan i jednostavan način za pripremu pravog artisan kruha u kućanstvu.

Tragamo za kreativnim i inovativnim rješenjima

BM: Kako se pripremate za buduće trendove u pekarskoj industriji i kako ti trendovi utječu na vaše strategije prodaje i marketinga?

BOTIĆ: Nastojimo biti u skladu s trendovima u pekarskoj industriji kroz izradu i kreiranje novih kvalitetnih proizvoda, usavršavanjem kontrole kvalitete i najboljim rješenjima dostupnim iz svjetske prakse. To zahtijeva praćenje i upoznavanje s novim tehnologijama te izradu kreativnih i inovativnih rješenja koja će poboljšati i dati dodatnu vrijednost finalnom pekarskom proizvodu. Iako ljudi u našoj regiji, promatrano statistički, jedu sve manje kruha, potrošači kvantitetu žele nadomjestiti kvalitetom. Upravo to želimo i možemo ponuditi, bazirani i oslonjeni na našu stoljetnu tradiciju te istovremeno okrenuti prema budućnosti, kvaliteti i novim okusima.

Ponosni smo što smo razvili recepturu za kruh koji uvijek uspijeva i zadržava svježinu čak i do pet dana nakon pečenja. Često volimo reći da su nove di-go mješavine za kruh, namijenjene kanalu maloprodaje i širokom krugu krajnjih potrošača, jedan veseli projekt koji mami osmijehe i bogatim okusom nagrađuje nepce svih onih koji žele napraviti kruh kod kuće, a dosad nisu imali vremena za takvo što ili nisu znali kako. Razmišljali smo kako prenijeti sve stoljetno znanje naše tvrtke iz profesionalnog pekarstva na to kako približiti i omogućiti da svatko iz generacije Z do generacije Y napravi svoj vrhunski kruh bez ikakvih problema uz jednostavan proces.

Namjera nam je bila da svatko može doživjeti iskustvo pečenja i da miris pravog domaćeg kruha ispuni dom uz garanciju uspjeha. Tako su, eto, nastale ove mješavine za tri vrste kruha s kiselim tijestom razvijene u suradnji s nutricionistima, bez aditiva, koje na prirodan način omogućuju trajnost do pet dana. Naše di-go mješavine mogu se koristiti za pečenje različitih vrsta kruha, od bijelog kruha do kruha s dodatkom sjemenki ili začina, i to u svim uvjetima i uređajima. Razvijene kao nova generacija kruha, sada već pronalaze svoje mjesto u kućanstvima u Hrvatskoj i BiH.

Naši timovi, sa svojim bogatim iskustvom, stručnostima te širokim multidisciplinarnim znanjima, predano rade kako bi uvijek bili korak ispred najnovijih trendova.

BM: Na koji način pratite i prilagođavate marketinške strategije tvrtke kako biste odgovorili na promjene u potražnji i trendove na tržištu? Kako koristite digitalne marketinške alate i tehnologije za poboljšanje prisutnosti tvrtke na tržištu i povećanje prodaje?

BOTIĆ: Kako bismo adekvatno odgovorili našim postojećim i budućim zahtjevima, pratimo najnovije trendove na tržištu, pažljivo analiziramo konkurenciju te istražujemo potrebe kupaca. Kontinuirano razmišljamo o tome kako naši proizvodi mogu dodati novu vrijednost svim našim kupcima diljem tržišta. Naši timovi, sa svojim bogatim iskustvom, stručnostima te širokim multidisciplinarnim znanjima, predano rade kako bi uvijek bili korak ispred najnovijih trendova.

Redovito analiziramo rezultate svih naših marketinških kampanja te ih optimiziramo sukladno postavljenim ciljevima. U Lesaffre Adriatic intenzivno koristimo digitalne alate, poput Google Analyticsa, Google Tag Managera i drugih, kako bismo unaprijedili našu prisutnost na tržištu i optimizirali prodaju proizvoda. Analitikom pratimo posjetitelje naše web-stranice, analiziramo ponašanje korisnika te ostale ključne parametre  koji nam pomažu u kontinuiranom poboljšanju i kreiranju učinkovitih strategija za daljnji uspjeh tvrtke. Izuzetno smo ponosni na našu Facebook stranicu s gotovo 100 tisuća vjernih pratitelja u regiji, pri čemu se ostvaruje više od 50 tisuća aktivnih interakcija mjesečno. Osim toga, izuzetno smo ponosni i na našu dugogodišnju tradiciju, aktivnu zajednicu potrošača i kupaca, te perspektivu mladih kolega koji, uz naše iskustvo u ovoj branši, našu priču čine iznimno uspješnom.

BM: Kako se nosite s izazovima u prodaji i marketingu, posebno u svjetlu globalnih ekonomskih promjena? Možete li s nama podijeliti primjer uspješne marketinške kampanje ili inovativnog pristupa prodaji koji je pridonio rastu tvrtke Lesaffre Adriatic?

Miroslav Botić, direktor prodaje i marketinga Lesaffre Adriatic

BOTIĆ: Nastojimo biti izuzetno prilagodljivi u dinamičnom poslovnom okruženju. Aktivnosti poput praćenja konkurencije, prikupljanja feedbacka od kupaca te temeljito razumijevanje njihovih potreba i uvjeta poslovanja, sve su to strategije koje primjenjujemo kako bismo se uspješno nosili s globalnim ekonomskim promjenama te zadržali poziciju vodeće pekarske tvrtke u Adriatic regiji.

Nedavna izazovna situacija uzrokovana pandemijom COVIDA-19 postavila je globalne izazove pred sve tvrtke. U uvjetima ograničenja, razvijanje novih vrsta kruha i peciva praćeno konceptom social selling zamijenili smo inovativnim pristupom slanja gotovo pečenih uzoraka brzom poštom, podržanim online sastancima. Također, ponosno ističemo da je najprodavaniji kruh u LIDL-ovoj craft pekari rezultat lokalnog rada Lesaffre Adriatica, implementiran uz domaće znanje i distribuiran preko domaćih industrijskih pekara do polica LIDL-a. Taj izazovni projekt možemo opisati kao „pravi“ B2B2C model, na  kojem planiramo aktivno raditi i dalje.

BM: Kako tvrtka Lesaffre Adriatic pristupa održivosti u poslovanju, posebno u kontekstu pekarske industrije?

BOTIĆ: Lesaffre Adriatic temeljito pristupa integraciji održivosti u svoje poslovanje. Unutar naše sveobuhvatne održive poslovne prakse, kontinuirano težimo smanjenju negativnog utjecaja na okoliš, unaprjeđenju kvalitete života i zdravlja naših zaposlenika te društvenom doprinosu naše tvrtke. S obzirom na naš domaći karakter, aktivno djelujemo kako bismo unaprijedili ukupnu ponudu i održivost lokalne pekarske industrije te podržali druge male proizvođače u Hrvatskoj i široj regiji.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here