Austrijska policija pionir u e-mobilnosti

Primopredaja 23 e-automobila Volkswagen grupe 5. juna u Beču

84

“Javna služba treba biti glavni uzor kada je u pitanju održiva ekonomija. Policija, kao velika organizacija, ovu ulogu shvata ozbiljno i ispituje postojeće mogućnosti za prelazak na vozila s nultom emisijom“,  rekao je generalni direktor za javnu sigurnost, Franz Ruf, prilikom primopredaje prvog kontingenta električnih vozila 5. juna 2023. u Beču. Povod primopredaje bio je početak opsežne praktične faze u kojoj se testira prikladnost vozila za svakodnevnu policijsku službu. 22 potpuno električna ID.3 i ID.4, neki s trepćućim svjetlima i u policijskom dizajnu, kao i Porsche Taycan, također u policijskom dizajnu, koji će biti na cestama diljem Austrije, stavljeni su u službu policije.

U pilot projektu učestvuje 20 policijskih stanica u Štajerskoj, Donjoj Austriji, Beču i Tirolu. U praksi treba ispitati, uz naučnu potporu, da li je e-mobilnost prikladna za rad policije. “Ispitivanjem vozila s alternativnim oblicima pogona možemo steći potrebno iskustvo o tome može li se 100 posto garantovati besprijekorna upotreba i koji su posebni zahtjevi u domenu sigurnosti potrebni za rad policije”, nastavio je Ruf.

Voditelj Grupe IV/A (ekonomija, prostor i tehnologija), Peter Skorsch, koji je odgovoran za e-mobilnost u Ministarstvu unutarnjih poslova, rekao je: „Održivost u službi sigurnosti ljudi pitanje je kojim će se policija u budućnosti sve više baviti. Naučno potkrijepljen, opsežan praktični test trebao bi stvoriti osnovu za odluku o stvarnoj upotrebi e-mobilnosti u području vozila s rotacijskim svjetlima. Osim toga, razmjena iskustava s drugim evropskim policijama treba se intenzivirati od proljeća 2024.

E-mobilnost na policijskom ispitu

Električna vozila će se testirati u cijelom rasponu policijskih operacija, od patroliranja do zaštite mjesta nesreće i vožnje u potjeri. Konkretno, treba provjeriti performanse, upravljanje punjenjem i sigurnosna pitanja. Početak projekta planiran je za četvrti kvartal 2023. godine. Praktični test bi trebao biti gotov do kraja 2025. godine. Analiza i obrada rezultata potom će uslijediti 2026. godine.

22 električna vozila marke Volkswagen s modelima ID.3 i ID.4 u policijskim i civilnim izvedbama koristit će se u policijskim stanicama u saveznim pokrajinama Beč, Donja Austrija, Tirol i Salzburg.

 

Thomas Herndl, brand manager Volkswagena u vezi sa električnim voznim parkom policije kazao je: „Jedan Volkswagen ID.4 koristi se u Beču od jeseni 2021. kao patrolno vozilo i do sada je prešao oko 35.000 kilometara bez emisija. Strečeno iskustvo bilo je pozitivno. Sada se sljedeća veća tranša vozila ID.3 i ID.4 testira u saveznim državama kako bi austrijski policajci i policajke mogli obavljati svoje dužnosti na klimatski neutralan način s električnim vozilima marke Volkswagen.”

U povodu 75. godišnjice marke Porsche, projektni partner Porsche Austria također policiji stavlja na raspolaganje Porsche Taycan za jednogodišnju probnu vožnju cestovnom mrežom.

Dr. Helmut Eggert, direktor marke Porsche u Austriji izjavio je: „Vozila Porsche koja koristi policija imaju dugu tradiciju u Austriji. Drago nam je što to nastavljamo u jubilarnoj godini marke s potpuno električnim Taycanom i što u isto vrijeme možemo dati doprinos istraživanju prikladnosti BEV-a za svakodnevnu upotrebu vozila s rotacijskim svjetlima. Stečena saznanja pomoći će nam da još bolje prilagodimo vozila i uslove za stvarnu upotrebu, primjerice na autocestama.”

KIRAS sigurnosno istraživanje

Već 2019., opća upotrebljivost alternativnih oblika pogona s fokusom na elektromobilnost za policijske operacije u Austriji naučno je ispitana u sklopu studije KIRAS. Osim internog odjela, kao voditelj konzorcija sudjelovali su i Austrijski institut za tehnologiju, kao i kompanije Porsche Austria, Allmobil (podružnica Porsche Holdinga, sada MOON Power) i Wien Energie kao partneri u studiji. Kao rezultat, predložena je generalna upotrebljivost u pojedinim područjima rada policije. Prije donošenja konačne odluke, preporučeno je opsežno praktično testiranje u različitim područjima primjene, posebno u teškim klimatskim uslovima.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here