Odgovornost kao ključna vrijednost u poslovanju kompanije Galenika

Regionalni menadžer za razvoj prodaje u kompaniji Galenika, Alma Krilić – Hrapović govori o postignutim rezutatima u protekloj godini, kao i najnovijem istraživanju koje je kompanija sprovela, te o realizovanim projektima i budućim planovima.

212
Alma Krilić – Hrapović, regionalna menadžerica za razvoj prodaje u kompaniji Galenika

 26 posto poraslo je trežište BiH u odnosu na prošlu godinu

Kompanija Galenika svoju trajnu posvećenost odgovornom poslovanju i široj društvenoj zajednici pokazuje kroz podršku humanitarnim projektima

2/3 građana BiH uvrštava u svoju ishranu namirnice za jačanje imuniteta

 

Farmaceutska kompanija Galenika kao dio brazilske NC Grupe od 2017. godine, nastavlja dugoročnu tradiciju uspješnog pružanja vrijednosti za korisnike proizvoda, partnere i zaposlene, a regionalni menadžer za razvoj prodaje u kompaniji Galenika, Alma Krilić – Hrapović govori o postignutim rezutatima u protekloj godini, kao i najnovijem istraživanju koje je kompanija sprovela, te o realizovanim projektima i budućim planovima.

BM: Kako biste sumirali poslovne rezultate i uspjehe u 2022. godini? Šta biste vi kao regionalni menadžer u kompaniji Galenika izdvojili?

KRILIĆ–HRAPOVIĆ:  Godina na izmaku za Galeniku je bila izuzetno uspješna. No, to je samo još jedna u nizu uspješnih godina u dugoj tradiciji naše kompanije koja traje već 77. godina. Naročito smo ponosni na sve što smo uradili tokom protekle godine jer je smo to učinili timski, koordinisano i strateški. Tokom 2022. godine ostvaren je značajan rast prodaje u odnosu na prošlu godinu, a u regiji koja obuhvata tržišta Bosne i Herzegovine, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije i Kosova porast u novembru 2022. godine iznosi čak 22 posto.

Ako izdvojimo samo tržište BiH, možemo reći da smo više nego ponosni, jer je ostvaren porast od 26 posto u odnosu na novembar prošle godine. Željela bih istaći da je kompanija na snažnom putu napretka što rezultira ukupnom, stabilnom pozicijom na tržištu i evidentnim regionalnim rastom prodaje. Interno smo posvećeni obezbjeđivanju sigurnog radnog okruženja koje stimuliše izvrsnost i inovativnost, a naši ključni pokretači za sticanje poslovne vrijednosti uključuju osiguranje kvaliteta i njegovanje povjerenja kod korisnika. Galenikin široki spektar proizvoda govori da su potrošači u sigurnim rukama, a odlučni smo da to osiguramo i u budućnosti. Tokom ove godine u BiH smo proširili portfolio proizvoda, pa su sada građanima BiH dostupni proizvodi tj.dodaci ishrani –  Flonivin Bulardi, Flonivin kids imuno, Flonivin forte, Oligogal Mg, Oligogal Fe, Oligovit Q10, Oligovit za trudnice, Oligovit sirup za djecu, kao i mnogi lijekovi koji se izdaju na recept. Nadalje, nastavljamo ulagati napore u pravcu dobrobiti naših korisnika i očuvanju njihovog zdravlja jer je odgovornost jedna od naših ključnih vrijednosti i utkana je u svaki aspekt našeg poslovanja. To se ogleda i u stalnim inovacijama i očuvanju najvišeg kvaliteta naših proizvoda, uz posvećenost zajednici i ljudima koji u njoj žive i rade.

BM: Galenika je nedavno predstavila veliko regionalno istraživanje o upotrebi lijekova, da li nam možete nešto više reći o tom istraživanju i gdje je BiH u odnosu na ostala tržišta u kojima je sprovedena ista studija?

KRILIĆ–HRAPOVIĆ:  Galenika je sprovela istraživanje na tri tržišta ove godine – BiH, Srbija i Sjeverna Makedonija. Ovim istraživanjem Galenika je imala za cilj da kroz relevantne podatke doprinese podizanju svijesti o važnosti prevencije i očuvanju zdravlja građana u sve tri navedene zemlje, kao i daljem širenju našeg portfolija visokokvalitetnim proizvodima koji će na najbolji način odgovoriti na aktuelne potrebe korisnika. Galenika uvijek nastoji tržištu pružiti dodatnu vrijednost, a saznanja dobijena ovim istraživanjem, smatramo vrijednošću koja će fokus staviti na ono najvrjednije za nas, a to je zdravlje i njegovo očuvanje. Interesantno je koliko su brojke slične na sva tri tržišta, što ilustruje jednake okolnosti pod kojima moderni čovjek živi, te su navike građana u smislu upotrebe lijekova, i izazovi koje imaju sa zdravljem uveliko slični.

Slične proizvode u svojim kućnim apotekama imaju građani BiH, Srbije i Sjeverne Makedonije, a najčešće su to lijekovi za snižavanje povišene temperature (74 posto), te za prehladu, kašalj ili bolno grlo (70 posto). Slično je i sa podacima koji se odnose na akutne i hronične probleme građana sve tri zemlje. Visoko na ljestvici hroničnih zdravstvenih problema su kardiovaskularna oboljenja, a u prosjeku u sve tri zemlje građani koriste oko tri lijeka za hronične probleme. Najčešći akutni problemi su glavobolje, bolovi u leđima i udovima, kao i respiratorne infekcije.

Pozitivno je što oko 2/3 građana BiH uvrštava u svoju ishranu namirnice za koje vjeruju da pomažu jačanju imuniteta, ali i praktikuju kao svakodnevne navike i fizičku aktivnost i to čak njih 50 posto. Međutim, kada je u pitanju jačanje imunog sistema, ljudi cijene i suplemente u vidu minerala i vitamina koje uzima čak 34 posto i to najčešće po preporuci apotekara i farmaceuta što odražava povjerenje koje građani imaju prema stručnim licima.

2022. godina je samo još jedna u nizu uspješnih godina u dugoj tradiciji kompanije koja traje već 77. godina

Na kraju bih dodala da su za nas podaci dobijeni ovim istraživanjem dragocjeni i još jednom podcrtala važnost podizanja svijesti o aktivnoj prevenciji bolesti, te bih naglasila da je ovo istraživanje svojevrsna podrška kompanije Galenika očuvanju zdravlja svih građana u ove tri zemlje.

BM: Pored zapaženih rezultata i istraživanja kompanije Galenika koji su obilježili godinu koja polako ostaje iza nas, šta je ono na što ste, sa vašeg ličnog stanovišta, posebno ponosni?

KRILIĆ–HRAPOVIĆ: Nakon akvizicije od strane brazilske NC Grupe, koja obuhvata i EMS – najveću farmaceutsku kompanija u Brazilu i jednu od najvećih farmaceutskih kompanija u cijeloj Latinskoj Americi, dešavaju se pozitivne promjene u kompaniji, jedna od njih je i izraženija orjentiranost i posvećenost društveno odgovorinim projektima koji su u našoj poslovnoj strategiji visoko na ljestvici prioriteta. Kompanija Galenika svoju trajnu posvećenost odgovornom poslovanju i široj društvenoj zajednici pokazuje kroz podršku humanitarnim projektima, jer smatramo se u njima ogleda važnost kako za cjelokupno društvo, tako i za svakog pojedninca. Ponosni smo što smo dijelom raznih društveno odgovornih projekata u cijeloj regiji. Kada govorimo konkretno o BiH, već tradicionalno smo dio Orea Art Marketa, jedinstvenog humanitarnog događaja koji u prvi plan stavlja pomoć djeci oboljeloj od raka. Tu je i ovogodišnji Race for the cure gdje smo dali svoj doprinos kroz brend Pantenol. Zatim bih spomenula i saradnju sa Udruženjem Moja zvjezdica koje se bavi pružanjem pomoći djeci sa poteškoćama u razvoju kao i njihovim roditeljima i cjelokupnim porodicama. Ovakvim projektima želimo potaknuti pozitivne promjene, pomoći onima kojima je pomoć neophodna i na koncu učiniti da neko uz naš mali doprinos ima ljepše djetinjstvo, olakšan pristup liječenju ili da uspješno krene na stepenicu više u onome što je datom pojedincu u momentu od velike važnosti.

Ove godine smo bili i dio čarolije zvane Sarajevo Film Festival, te su građani mogli uživati svih osam dana Festivala na Eiffelovom mostu na Skenderiji uz odlične koncerte i večernje zabave.

Digitalizacija poslovanja

BM: Kakvi su planovi za 2023. godinu kada je u pitanju kompanija Galenika?

KRILIĆ–HRAPOVIĆ:  Galenika veliki značaj pridaje digitalizaciji i transformaciji, pa smo posvećeni uvođenju nove generacije lijekova koje karakterišu nove terapeutske mogućnosti, nove kombinacije proizvoda te novi sistem isporuke lijekova, pa ćemo tako ćemo nastaviti i ubuduće. Kao primjer toga, u saradnji sa sestrinskom kompanijom iz Brazila – EMS, Galenikin Institut za istraživanje i razvoj radi na transferu tehnologije za nove proizvode iz novije generacije generičkih lijekova. Dakle, to su naši planovi kada je u pitanju pružanje vrijednosti za potrošače i očuvanje zdravlja – proširenje portfolija proizvoda, novim visokokvalitetnim proizvodima. Imamo planove i u pravcu daljeg proširenju timova, što je bio slučaj i tokom 2022. godine, kao i dalje jačanje pozicije Galenike na svakom pojedinačnom tržištu na kojem kompanija posluje, ali i dalju internacionalizaciju kompanijskog poslovanja. Kako rastemo i ulažemo pokazuje i činjenica da smo ove godine otvorili dva nova prestavništva i to na tržištima Kosova i Albanije. Pored toga, otvorili smo i predstavništva u Sloveniji i Hrvatskoj, a trenutno poslujemo na 15 međunarodnih tržišta na tri kontinenta. Dakle, investiramo dalje kako bi na kraju imali zadovoljnog potrošača, jer Galenikina misija je posvećenost ljudima i vjernost zdravlju.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here