Učinite vaše zaposlenike sretnijim i produktivnijim

Uspješno poslovanje i dobro organizirana kompanija zavisi o mnogim faktorima, a najvažniji je sretni zaposlenici. Zaposlenici su srž svakog poslovanja, oni su ti koji grade ugled kompanije i predstavljaju je na tržištu i poslovnom polju. Sretni zaposlenici su također zadovoljni i osjećaju zadovoljstvo u svom poslu. Vole sebe i ono što rade, i nalaze zadovoljstvo u svom poslu – osjećaj da je ono što rade važno i smisleno.

89
Happy business people celebrating success at company

Ključ uspjeha vaše kompanije ne zavisi samo od vaših kupaca nego i zadovoljstva zaposlenika. Ali zašto bi zadovoljstvo zaposlenika promijenilo vaše poslovanje? Zadovoljni zaposlenici osjećaju ponos i uspjeh u svom poslu i sviđa im se ono što rade. Ovaj osjećaj značenja ima pozitivnu povratnu spregu – taj osjećaj zadovoljstva smanjuje stres, što zauzvrat može pozitivno uticati na produktivnost. Sretni zaposlenici donose pametnije odluke na poslu.

Prema Swarthmoreovoj studiji, radnici obično donose bolje odluke kada imaju manje straha i tjeskobe. Radnici pod stresom mogli bi biti rastreseniji i preuzimati više rizika, dok bi sretni zaposlenici mogli donositi odgovornije i proračunate odluke. Kao menadžer, morate uliti poštovanje, divljenje i povjerenje u svoj tim kako bi se osjećali nadahnutima da svoj posao rade najbolje što mogu. Manje je vjerovatno da će sretni zaposlenici dati otkaz. Vjerovatnije je da će nesretni radnici napustiti vašu kompaniju radi nove pozicije – često kod vaše konkurencije. Ako imate nezdrav radni prostor, nema sumnje da će to uticati na zadržavanje zaposlenika.

Zadovoljni zaposlenici pružaju bolju uslugu korisnicima. Razumno je da će zaposlenici s boljim razmišljanjem i stavom biti mnogo pažljiviji kada pružaju usluge korisnicima. Sretni zaposlenici su kreativniji. Zaposlenici koji su zadovoljni i sretni imaju veću vjerovatnost da će uvesti inovacije i iskoristiti svoje kreativno razmišljanje, prema studiji kompanije Adobe. Davanje povišice ili unapređenja samo je jedan kratkotrajni način da zaposlenici budu sretni i zadovoljni na svom poslu. Također, postoji još mnogo različitih, isplativih načina da se vaši zaposlenici osjećaju najbolje na poslu. Evo nekih od najboljih načina.

  1. Prepoznajte i cijenite svoj tim

Zaposlenici koji se osjećaju prepoznati i cijenjeni obično će biti angažiraniji i produktivniji. Kao rezultat toga, povećava se i zadržavanje zaposlenika. Jedan od načina da se prepozna naporan rad je kroz poticaje poput dodatnih beneficija. Drugi način je kroz male geste. Čak i najjeftinije geste – kao što je slanje e-maila vašem timu da im kažete koliko ih cijenite, mogu učiniti čuda za angažman i sreću.

  1. Ponudite fleksibilno radno vrijeme

Svako ko radi bez odmora na kraju će doživjeti burnout sindrom. Zato je važno poticati vrijeme odsustva s posla za sve zaposlenike, bez obzira na njihov nivo ili ulogu. Dakle, svakako dodajte pojam ” fleksibilno zakazivanje ” u svoj vokabular. Važno je omogućiti svom timu određenu fleksibilnost kada je u pitanju vrijeme i mjesto rada. Omogućavanje fleksibilnosti uveliko će pomoći da vaš tim bude sretan, angažiran, entuzijastičan i produktivan.

  1. Omogućite kontinuirane edukacije

Svako u vašoj organizaciji trebao bi učiti, bez obzira na dob. Sticanje novih vještina osnažuje zaposlenike. To ih čini da se osjećaju bolje u vezi sa sobom i čini ih bolje upućenim, a time i produktivnijim – moći će ponuditi više vašem poslovanju nego prije.

  1. Organizirajte timske aktivnosti

Timske aktivnosti daju ljudima koji rade zajedno vremena da se upoznaju i cijene jedni druge. Također, omogućuje ljudima interakciju jedni s drugima kao ljudska bića, a ne samo kao kolege. Dajući svom timu kvalitetno vrijeme izvan posla za interakciju, pomoći će vašem timu da se osjeća povezanije jedni s drugima i s kompanijom. Kao rezultat toga, vaš će tim imati veću želju doći na posao – i naporno raditi zajedno.

  1. Neka vaši zaposlenici budu vaša druga porodica

Neka se vaši zaposlenici uvijek osjećaju kao porodica i neka se osjećaju kao da im je kompanija kao njihov drugi dom. Svaki napredak vaše kompanije mora se podijeliti sa zaposlenicima kako bi se oni osjećali odgovornim za to, te moraju osjećati da su oni ti koji vode poslovanje prema uspjehu. Uvijek im dajte do znanja da su oni razlog rasta poslovanja.

  1. Kreirajte mobilnost u karijeri

Zaposlenicima je potreban prostor za rast i mobilnost u karijeri kako bi se osjećali motivirano, produktivno i sigurno. Zaposlenicima može biti teško da se osjećaju kao da nečemu teže kada nemaju gdje otići, što se tiče karijere. U mnogim slučajevima zaposlenici teže sljedećem unapređenju ili povišici kako bi nastavili dalje. Ali ako nemaju tu mogućnost, zaposlenici se često osjećaju kao da se ne trebaju više truditi — jer niko neće cijeniti rad i neće im koristiti na opipljiv način. Umjesto napredovanja unutar vaše kompanije, sljedeću priliku će tražiti negdje drugo. Biste li bili sretni na poslu bez mogućnosti rasta u karijeri?

  1. Komunicirajte jasno i često

Otvorena komunikacija uvijek je znak zdrave veze. A na radnom mjestu učinkovita i česta komunikacija ključna je za postizanje ciljeva. Kada dopustite da ideje teku među članovima  vašeg tima i da linije komunikacije budu otvorene, zaposlenici se osjećaju lagodnije, sigurnije i angažiranije.

  1. Podržite inovacije

Kada se zaposlenici osjećaju kao da mogu rasti u svom poslu, svakim su danom daleko otvoreniji da budu produktivni. Kako bolje podržati inovacije? Inovacija počinje obukom. Omogućite zaposlenicima prostor za učenje novih procesa i razvoj svojih vještina. Postavite sistem koji će ljudima pomoći da bolje prezentiraju svoje nove ideje – i postavite proces za praćenje. Proces povratnih informacija također će pomoći zaposlenicima da se osjećaju kao da njihove ideje nisu oborene bez razloga. Nakon što je ideja odobrena, implementirajte je što je prije moguće i odajte priznanje zaposleniku čija je ideja bila, kako bi ljudi vidjeli da inovaciju shvatate ozbiljno.

  1. Saznajte više o svojim zaposlenicima

Posao nije zabava i igra, ali ko kaže da ne možete igrati nekoliko igrica? Nekim menadžerima je neprihvatljivo odvojiti vrijeme tokom radnog dana za nešto zabavno, ali odvajanje vremena za upoznavanje svojih zaposlenika izvan posla može biti dragocjeno. Osim toga, organiziranje vremena tokom posla za proslavu praznika ili igranje igrica izvrstan je način da povećate zadovoljstvo zaposlenika. Ko ne voli odvojiti malo slobodnog vremena za nešto zabavno? Igre mogu biti aktivnosti izgradnje tima koje pomažu ojačati vaš tim. Što se vaš tim bolje poznaje izvan posla, to će bolje moći sarađivati ​​dok rade. To je win-win situacija.

  1. Fokusirajte se na zdravlje i dobrobit

Posljednje, ali svakako ne manje važno, jeste fokusiranje na zdravlje i dobrobit zaposlenika, kako fizičku tako i psihičku. Osiguravanje vrhunskog zdravstvenog osiguranja jedan je od načina da se brinete o dobrobiti svojih zaposlenika. Ponuda wellness pogodnosti kao što su subvencionirano savjetovanje i članstvo u teretani je još jedan način. Opterećenje vašeg tima također bi trebalo biti uređeno. Stoga su pauze u radu vrlo važne. Pauze omogućuju zaposlenicima da se oporave. Kako biste pomogli onima koji rade u vašem uredu da se odmore, možete im omogućiti udobne prostore koji će im pomoći da se opuste. Također, zaposlenike možete potaknuti da se odvoje od posla i izađu vani ili vježbaju.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here