Najefektniji marketinški trendovi u 2022.

Ako radite ili se bavite marketingom, znate da se trendovi stalno mijenjaju i razvijaju. Praćenje novih tehnologija, i pomama za njima, može biti izazov.

11

Ako radite ili se bavite marketingom, znate da se trendovi stalno mijenjaju i razvijaju. Praćenje novih tehnologija, i pomama za njima, može biti izazov. Kako bismo pomogli da ga lakše prevaziđete i savladate, magazin instore.ba je analizirao 11 najboljih marketinških strategija u 2022. godini i kasnije. U 138. broju, predstavio je pet trendova, u nastavku pročitajte preostale.

Koji su to novi trendovi?

Virtuelna realnost je u trendu, jer nudi rješenje za uobičajeni problem sa online kupovinom: potrošači se boje da će se proizvod razlikovati od fotografija sa web stranice. Interaktivne 3D fotografije i fotografije koje nude pregled od 360° pomažu korisnicima da bolje zamisle proizvod, dok neki trgovci dijele video zapise svojih proizvoda koje su kreirali korisnici, kako bi povećali konverziju.

Zašto su toliko efikasni?

E-trgovina je doživjela procvat 2020. godine, usljed dolaska pandemije koronavirusa i zatvaranja maloprodajnih radnji.

U maju 2020, Velika Britanija je, naprimjer, zabilježila ogroman porast prodaje u e-trgovini od 61 posto u odnosu na maj 2019. godine. Slično je i u velikom broju drugih zemalja. Čak i kada se svijet vrati na pređašnje stanje, došlo je do promjene u navikama potrošača i očekuje se da će prodor e-trgovine dodatno rasti. Google tvrdi da vizuelni sadržaj dobija 94 posto više klikova, dok AI firma po imenu Vizenze tvrdi da 62 posto milenijalaca preferira vizuelnu pretragu od tekstualne.

Kako da ih primijenite u poslovanju?

Postoji nekoliko jednostavnih promjena koje kompanije mogu napraviti kako bi povećale konverziju pomoću vizuelnog sadržaja. Prebacivanje slika iz JPEG i PNG na WebP format će poboljšati kvalitet slika i brzinu učitavanja. Uključivanje fotografija i video zapisa korisnika koji su kupili vaše proizvode je, također, efikasan način kombinovanja utisaka potrošača sa vizuelnim sadržajem, kako bi se povećale transakcije. Što se tiče održivosti, preduzeća bi trebalo da podrže zelene inicijative kao što su smanjenje emisije ugljenika i upotrebe ambalaže.

NOVI TRENDOVI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Koji su to novi trendovi?

Kreiranje videa i prodaja na društvenim mrežama su neke od najpopularnijih novih opcija dostupnih korisnicima ovih mreža. Sa usponom TikToka, video snimci i prenosi uživo postali su popularniji nego ikada. Uistinu, Instagram je lansirao Reels 2020. godine, što mnogi stručnjaci za društvene mreže smatraju pokušajem uspostavljanja dominacije nad TikTokom na polju platforma za video sadržaj. Prodaja na društvenim mrežama je, s druge strane, u trendu još otkako je Facebook lansirao opciju Shops u maju 2020. godine.

Zašto su toliko efikasni?

U slučaju videa, studije pokazuju da su šanse da će korisnici podijeliti audiovizuelni sadržaj na svojim mrežama 40 puta veće, za razliku od drugih tipova objava. Pružajući veću interakciju od reklama, koje u sebi sadrže samo tekst ili sliku, video reklame su također najbolji tip reklamiranja na društvenim mrežama. Također, 80 posto potrošača bi radije pogledalo video nego čitalo tekst pri donošenju odluke o kupovini nekog proizvoda. Ovakva statistika jasno pokazuje da je video sadržaj najbolji po pitanju interakcije.

Neki stručnjaci za društvene mreže čak tvrde da video snimci mogu povećati konverzije i za 30 posto Kada je u pitanju prodaja na društvenim mrežama, istraživanje tržišta pokazalo je da 87 posto posto potrošača vjeruje da im društvene mreže pomažu pri donošenju odluka o kupovini.

Kako da ih primijenite u poslovanju?

Iako postoje visokotehnološke kamere i pametni alati za uređivanje teksta, apsolutno svako ko ima pametni telefon može da snimi video za društvene mreže. Marketari mogu da iskoriste uvijek aktuelni sadržaj kako bi kreirali video snimke, kao i Instagram priče i opcije uživo prenosa kako bi povećali interakcije.

Social media timovi kompanija treba da analiziraju podatke o interaktivnosti svoje publike kako bi utvrdili koji tip sadržaja i doba dana za objavljivanje im pružaju najbolje rezultate. Također, treba da izbjegavaju čestu grešku mnogih kompanija, koje pokušavaju da budu prisutne na svim društvenim mrežama, i da se fokusiraju na onu platformu na kojoj je prisutan najveći broj njihovih korisnika.

PROGRAMSKO OGLAŠAVANJE

Šta je to?

Prosto rečeno, programsko oglašavanje jeste automatizacija kupovine digitalnog reklamnog prostora. Marketinški timovi bi obično trebalo da iznose prijedloge, pregovaraju i potpisuju ugovore. Međutim, programsko oglašavanje dozvoljava brendovima da licitiraju za oglasni prostor u roku od milisekunde, omogućavajući marketarima da provode više vremena na optimizaciju kampanje, nego na administraciju. Mnogi brendovi sada odvajaju i do 50 posto svog budžeta za oglase za programsko oglašavanje, a očekuje se da će taj trend premašiti 100 milijardi dolara u 2022. godini.

Zašto je toliko efikasno?

Programsko oglašavanje olakšava analizu podataka u realnom vremenu i targetiranje željene publike. Google je koristio programsko oglašavanje kako bi promovisao svoju aplikaciju za pretragu i dostigao je i do 30 posto više ljudi sa 30 posto nižom cijenom troškova za hiljadu impresija (CPM). Programsko oglašavanje omogućava brendovima agilniju i automatizovaniju kupovinu oglasa, štedeći vrijeme radnicima i povećavajući ROI.

Programsko oglašavanje funkcioniše širom velikog spektra mreža i platformi za kupoprodaju oglasnog prostora, omogućavajući biznisima da povećaju svoj doseg i pruže svojoj ciljnoj publici relevantnije oglase. Ovo pomaže u povećanju konverzija i podizanju svijesti o brendu.

Kako da ga primijenite u poslovanju?

Kako bi pokrenule programsko oglašavanje, kompanije prvo moraju da izaberu neku od dostupnih demand-side platformi kako bi odredile svoj budžet za oglašavanje. Popularne demand- side platforme uključuju Media Math i Adform.

Zatim, kao i kod svih kampanja digitalnog oglašavanja, marketari moraju da definišu ciljeve svoje kampanje, kao i ključne indikatore performansi, kreativni format kampanje i ciljnu publiku. Kada je kampanja puštena u oglašavanje, marketari bi trebalo da koriste povratne informacije, kako bi prepoznali trenutne trendove i optimizovali svoje kampanje za bolje rezultate.

IZVORinfostore.ba, akta.ba
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here