FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola širio pravu magiju dva dana u Sarajevu

Mjesto najcjenjenijem svjetskom fudbalskom trofeju je obezbijedila sarajevska Vijećnica

114

FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola je na svom petom epskom globalnom putovanju tokom kojeg širi pravu magiju u 51 fudbalskoj zemlji, boravio dva dana u Sarajevu i Bosni i Hercegovini. Ujedno, bili smo prva evropska destinacija na ovogodišnjoj svjetskoj turneji  originalnog FIFA World Cup™ trofeja.

 

Mjesto najcjenjenijem svjetskom fudbalskom trofeju je obezbijedila sarajevska Vijećnica, nakon što je izložen na Aerodromu Sarajevo tokom konferencije za medije. Putovanje trofeja Sarajevom se nastavilo gondolom prema Trebeviću sa žičarom a potom je postavljen u Vijećnicu kako bi se omogućilo da veliki broj ljubitelja i ljubiteljki fudbala dobije priliku za fotografisanje sa ovim najvažnijim simbolom fudbala ikad. Podijeljeno je svih 1500 karata za fotografisanje sa FIFA World Cup™ trofejom, kroz Coca-Cola app i aktivnosti u Coca-Cola Corneru.

 

”Čast mi je što smo imali priliku da ugostimo ovaj najznačajniji fudbalski simbol u našoj Vijećnici. Prava magija i prava pobjeda ovog izuzetnog projekta je broj mladih ljudi koji su u protekla dva dana došli u gradsku kuću. Želim da se posebno se zahvalim FIFA-i, Nogometnom savezu Bosne i Hercegovine i Coca-Coli, društveno odgovornoj kompaniji sa kojom sa zadovoljstvom sarađujemo na ovim važnim projektima”, istakla je gradonačelnica Sarajeva Benjamina Karić na završnom prijemu u Vijećnici.

 

Ambasadori FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola – Guilberto Silva i Faruk Hadžibegić su na opšte oduševljenje u Coca-Cola Corneru, drugog dana posjete odigrali utakmicu sa timovima Sportskih igara mladih i podijelili pravu magiju fudbala sa fanovima u Bosni i Hercegovini.

 

”Danas sam, nakon nekoliko godina bio u prilici, zajedno sa kolegom Frukom Hadžibegićem, da igram utakmicu sa mladim ljudima. I vratio sam se u mladost, ponovo sam igrao fudbal, ovo je oživjelo vrijeme kad sam bio dječak. Fudbal jeste prava magija, i hvala vam na ovoj prilici da ponovo zaigram fudbal. Putovao sam po cijelom svijetu i znam kako može da utiče i kakvu promjenu donosi trofej”, rekao je opraštajući se sa Sarajevom Gilberto Silva, ambasador FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola.

 

Ovo je druga turneja u režiji Coca-Cole i FIFA-e koja je na mapu najpoželjnijeg trofeja na svijetu stavila Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu. Ljubitelji i ljubiteljke fudbala su se radovali i u martu 2014. godine, kad je trofej Svjetskog prvenstva prvi put bio u Sarajevu.

 

FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola u Bosni i Hercegovini realizovan je u saradnji i uz podršku partnera – Aerodroma Sarajevo, Hisense, Hyundai i McDonald’s.

 

FIFA World Cup™ trofej bio je izložen 17. i 18.5. u sarajevskoj Vijećnici,  čime se završila turneja u Sarajevu.

 

O FIFA World Cup™ Trophy-u

Originalni FIFA trofej se dodjeljuje pobjednicima Svjetskog prvenstva, ali ostaje u FIFA-inom vlasništvu.

 

Reprezentacija koja je osvojila trofej, kao pobjednica Svjetskog prvenstva, privremeno zadržava autentični trofej, a zatim joj se trajno dodjeljuje pozlaćena replika, dakle ne od pravog zlata, sa ugraviranom godinom, zemljom domaćinom i pobjednikom događaja.

 

Originalni trofej je napravljen od čistog zlata i težak je 6.142 kg, a napravljen je kao kompozicija dviju ljudskih figura koje drže globus iznad sebe.

 

Trenutni dizajn Originalnog trofeja datira iz 1974. godine. Kao jedan od najpriznatijih svjetskih sportskih simbola i neprocjenjiva ikona, Originalni FIFA-in trofej može dodirnuti i držati u rukama samo vrlo odabrana grupa ljudi koja uključuje bivše pobjednike svjetskih prvenstava i šefove država.

 

Ovogodišnja misija putovanja FIFA-inog trofeja je stvaranje klimatski pozitivnih iskustava kroz praktikovanje najboljih praksi održivosti. U Coca-Cola Corneru su tokom oba dana bili postavljeni kontejneri za odvojeno prikupljanje otpada, kako bi se nastavila praksa edukacije građana i podizanja svijesti o potrebi odvojenog prikupljanja i recikliranja otpada, sa posebnim fokusom na plastičnu ambalažu.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here