Ovi proizvodi su puni kofeina, a nisu kafa

Stručnjaci preporučuju dnevni unos od 250 miligrama kofeina jer on pospješuje kognitivne funkcije, koncentraciju, oslobađa od stresa i smanjuje rizik od nastanka bolesti.

21

Ako se konzumira umjereno, kofein ima pozitivno djelovanje na organizam. Stručnjaci preporučuju dnevni unos od 250 miligrama kofeina jer on pospješuje kognitivne funkcije, koncentraciju, oslobađa od stresa i smanjuje rizik od nastanka bolesti.Svaka čokolada sadrži malo kofeina jer sadrži kakao. Tamna čokolada sadrži najviše kakaa, pa time i kofeina. Neke čokolade su dodatno obogaćene kofeinom jer služe za brzo podizanje energije.Kofein ne čini puno za vašu tjelesnu težinu, ali proizvođači pilula za mršavljenje nerijetko pretjeruju s dodavanjem kofeina. Neki proizvodi sadrže prekomjerne količine kofeina.Ponekad samo jedna kapsula može sadržavati istu količinu kofeina kao i 12 šoljica kafe.Gazirani sokovi su poznati po tome što sadrže kofein. Neke vrste gaziranih sokova sadrže čak 23 miligrama kofeina u samo 250 mililitara. Stoga se nemojte zavaravati i piti sokove prije spavanja, naročito ako ste osjetljiviji na kofein.Zeleni i crni čajevi sadrže najviše kofeina i to u dovoljnoj mjeri da svoju šoljicu kafe možete zamijeniti čajem, pogotovo u popodnevnim satima jer je čaj nešto blaži od kafe i neće uzrokovati smetnje u spavanju.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here