DOBNIGG: INOVATIVNE USLUGE I ZADOVOLJSTVO KLIJENATA TEMELJ SU NAŠEG USPJEHA

Cilj Raiffeisena je da poslovanje s Bankom bude brzo i jednostavno, te da zahtijeva ulaganje minimalnog napora klijenata. Zadovoljni su rezultatima koje je u godini na izmaku ostvario stručni i iskusni tim uposlenika.

192
Dobnigg

Kontinuran rad na praćenju savremenih trendova kada je u pitanju pružanje usluga i kreiranje novih proizvoda za postojeće i potencijalne klijente, nove saradnje sa kompanijama i pojedincima s ciljem unapređenja poslovanja, zadovoljstvo klijenata ispred svega, neke su od karakteristika poslovanja Raiffeisen Banke u Bosni i Hercegovini o kojima smo razgovarali sa Karlheinzom Dobniggom, predsjednikom Uprave Raiffeisen Banke u BiH.

BM: Koje od savremenih usluga koje nudite klijentima možete posebno izdvojiti?

DOBNIGG: Kako bismo poboljšali iskustvo naših klijenata razvili smo novu aplikaciju Raiffeisen Mobilno Bankarstvo koja štedi novac i vrijeme, te predstavlja premosnicu fizičke ograničenosti mreže poslovnica. Nova aplikacija donosi i niz dodatnih funkcionalnosti koje olakšavanju svakodnevno poslovanje s Bankom. Pregled naloga je sada jednostavniji, a korisnici imaju i mogućnost slanja potvrde plaćanja putem različitih kanala. I izgled nove aplikacije je prilagođen željama klijenata uz maksimalnu sigurnost primjenom najsavremenijih tehnologija.

BM: Nedavno ste sa partnerima potpisali ugovor o osnivanju jedne nove kompanije. Koja je njena djelatnost?

DOBNIGG: Zajedno sa BH Telecomom te kompanijama Comtrade i QSS Raiffeisen banka je razvila jedinstvenu OPA platformu za plaćanje na ovom tržištu. Aplikacija OPA korisnicima pruža potpuno novo iskustvo plaćanja kod registrovanih OPA trgovaca korištenjem samo mobilnog telefona, odnosno, skeniranjem QR koda, zatim slanje i primanje novca bez unosa broja računa, plaćanje režijskih računa, te prepaid dopunu. Pristup aplikaciji je omogućen korisnicima jedne od mobilnih mreža u BiH i tekućeg računa u Raiffeisen banci. Posebno želim istaknuti da je registracija i korištenje ove aplikacije bez naknade za fizička lica.

BM: Ne samo da pratite trendove vezano za proizvode i usluge, nego i kada je riječ o oglašavanju i komuniciranju s javnostima. Šta možete istaknuti iz proteklog perioda?

DOBNIGG: Posebno smo ponosni što smo počeli saradnju s bh. reprezentativcem Miralemom Pjanićem koji će u naredne tri godine biti ambasador Raiffeisen brenda. Vrijednosti za koje se Banka zalaže su ujedno i osobine koje karakterišu našeg ambasadora što objašnjava zašto smo odabrali baš Miralema Pjanića. Vjerujem da će ova saradnja biti plodonosna te da će dodatno doprinijeti da klijenti lakše razumiju i prihvate naše proizvode i usluge.

BM: Pratite trendove digitalizacije i Raiffeisen poslovna mreža je zaista rasprostranjena. U osvrtu na proteklu godinu, koji biste potez izdvojili?

DOBNIGG: Ponosni smo što smo polovinom godine svečano otvorili poslovnicu u sarajevskom naselju Ciglane koja osigurava savremen bankarski ambijent za saradnju sa klijentima. Na ovaj način naša mreža u Bosni i Heregovini broji 100 poslovnica te 280 bankomata. Otvaranje jubilarne Raiffeisen poslovnice potvrđuje naše nastojanje da klijentima olakšamo pristup našim uslugama, ali i da osnažimo naše prisustvo na ovom tržištu. Naš napor i posvećenost, uvođenje novih usluga i proizvoda kao i podizanje kvaliteta usluge prema klijentima su rezultirali nagradom „Najbolja banka u BiH“ koju su nam dodijelila četiri renomirana međunarodna magazina – EMEA Finance, Global Finance, Euromoney i The Banker.

 

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here