Digitalizacijom korisničkog iskustva do prednosti na tržištu

Predstavljena su i digitalna rješenja platforme Oracle Customer Experience (Oracle CX) koja su stvorila jaku i uspješnu vezu između organizacija i njihovih klijenata

104
Oracle

U modernom poslovanju kvalitet roba i usluga  nije više jedini kriterij po kojem se kompanije razlikuju jedna od drugih. U kompaniji Oracle su svjesni da su klijenti danas sofisticirani  i njihovo iskustvo s brandom govori o tome da li će mu se vratiti ili tragati za novim iskustvima.

Javni sektor

Na prezentaciji koju je u Sarajevu organizovala kompanija Oracle bilo je riječi o ovoj temi u okviru digitalne transformacije javnog sektora, sljedeće generacije iskustva klijenata i modernog marketinga.

Predstavljena su i digitalna rješenja platforme Oracle Customer Experience (Oracle CX) koja su stvorila jaku i uspješnu vezu između organizacija i njihovih klijenata. Svjedoci smo da novije generacije klijenata, kao što je generacija Z kojoj pripadaju osobe rođene između 1995. i 2001. godine, obraćaju izuzetnu pažnju na korisničko iskustvo i, shodno tome, nastavljaju odnos sa brendom ili organizacijom. S obzirom na to da su danas kupci sofisticiraniji i neprestano traže nove načine da komuniciraju s proizvodima i uslugama, potrebno je posebnu pažnju  obratiti na taj segment koji utiče na rast poslovanja i gledati očima svojih klijenata.

Vladimir Knežević, Leader and Sales Director Application for Adriatic Oracle,  ovom prilikom je istakao:

„Oracle je organizovao skup kako bi predstavio digitalnu transformaciju s posebnim fokusom na javni sektor gdje smo ukazali na rješenja koja se bave korisničkim iskustvom i kako da se isto poboljša u korist krajnjeg korisnika. Oracle je cloud kompanija koja fokus stavlja na korisničku upotrebu rješenja i trenutno smo lideri na svjetskom tržištu. Veliki broj enterprise institucija i javnih preduzeća koristi Oracle rješenja u svakodnevnom poslovanju. Novom generacijom CX – Customer Experience rješenja Oracle postavlja najsavremeniije standarde poslovanja u javnom sektoru.“

Moderna rješenja

Također je navedeno kako bh. kompanije i institucije moraju krenuti ukorak sa modernim rješenjima za korisnička iskustva koji će zadovoljiti njihove klijente, a samim tim ih dovesti u povoljnije pozicije na tržištu.

Na konferenciji su predavanja održali istaknuti govornici: Jovana Vidaković, Sales Executive Oracle BiH,  Anand Subramanian, ECEMEA Business Development Director, Faruk Jazić, Leader, CX Co-Innovation, Europe, Carina Bennefors, Leader Solution Engineering CEE, CIS & Israel, Sinan Gunal, Labrys Consulting, Istanbul, Turkey i Davud Bećirević, Comtrade System Integration d.o.o. Sarajevo.

Skupu su prisustvovali istaknuti predstavnici kompanije Oracle, javnog sektora, te svijeta biznisa.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here