Međunarodni standardi na lokalnom tržištu

Novi dodatak ugostiteljskoj ponudi Sarajeva: Bosmal Arjaan by Rotana, prvi deluxe aparthotel

51
Rotana

Turizam kao privredna grana, koja bilježi konstantan rast u svijetu, zauzima vrlo značajno mjesto i u bh. privredi. Imajući u vidu prirodna i kulturna bogatstva koja posjeduje, jasno je zašto se BiH pozicionirala na mapi svjetskih turista, avanturista i putnika iz regije. Kontinuirano povećanje broja gostiju u našoj zemlji otvara prostor i daje dodatnu motivaciju za poboljšanje postojeće turističke ponude. Jedan od posljednjih ovakvih primjera je i prvi deluxe aparthotel u BiH, kojim se Sarajevo ucrtalo na mapi svih onih koji žele putovanja bez kompromisa po pitanju svojih individualnih potreba. Marko Korica, generalni direktor Bosmal Arjaan deluxe aparthotela otkriva nam zašto su se odlučili na bh. tržište dovesti upravo ovaj koncept hotela.

Da bi svaka turistička destinacija bila potpuna, mora imati kompletiranu sveukupnu turističku ponudu kojom će privući pažnju gostiju i povećati vrijednost destinacije. Budući uspjeh uveliko ovisi upravo o toj raznolikosti ponude i mogućnosti odgovaranja na sve zahtjevnije potrebe svakog pojedinačnog gosta. Upravo u tom kontekstu Rotana igra važnu ulogu. Koncept aparthotela Bosmal Arjaan by Rotana je odgovor na potrebe turista koji u sve većem broju dolaze u BiH i vrlo je popularan u svijetu, ali nije bio prisutan na ovim prostorima, iako su potrebe za njim bile itekako prisutne“, kaže Korica

BM: Koliko novih radnih mjesta je uspostavljeno otvorenjem Bosmal Arjaan by Rotana hotela? Čime ste se rukovodili prilikom zapošljavanja radnika? 

KORICA: Naš sarajevski tim, koji se još uvijek širi, trenutno broji više od 70 zaposlenih. Postepeno rastemo, što se pokazalo kao uspješna praksa. Tako smo, od 1993. godine, kada je Rotanin tim činilo oko 400 zaposlenih, došli do tima koji danas ima više od 12.000 zaposlenih u 25 gradova. Kada je riječ o procesu zapošljavanja, svi kandidati su prošli kroz vrlo detaljnu proceduru. Mi vjerujemo da je kvalitetno hotelsko osoblje glavna alatka za napredak u hotelijerstvu, a samim time i turizmu BiH. Edukacija vidimo kao osnovni način dostizanja tog cilja. To je, istovremeno, i glavna vodilja poslovanja Rotane, a akcenat je svakako stavljen na ljude koji imaju strast prema ovom pozivu.“

BM: BiH je prva zemlja u kojoj Rotana posluje na području Balkana. Zašto ste se odlučili baš za BiH?

KORICA: BiH je jedna od najljepših zemalja na svijetu. Njena jedinstvena prirodna bogatstva pozicionirala su je na svjetsku turističku kartu sa nevjerojatnim turističkim potencijalom koji moramo njegovati i na što bolji način promovirati. Sarajevo nastavlja graditi reputaciju turističkog centra čime bh. turizam daje prostor za razvoj u hotelskoj industriji, s novim mogućnostima zapošljavanja i raznovrsnim uslugama. Rotana ima ambicioznu strategiju širenja, stoga je dolazak na bh. tržište bio logičan korak. Želimo od Sarajeva graditi turistički brend, a brending je stvaranje iskustva mjesta kao pozitivnog, mjesta koje se pamti i koje je posebno. Brend je obećanje, a mi obećavamo ugodno iskustvo doma sa svim prednostima hotela.

BM: Bosmal Arjaan by Rotana u BiH donosi jedan sasvim drugačiji koncept. Kakve sve benefite to donosi turizmu naše zemlje?

KORICA: Ponuda Rotana aparthotela igra ključnu ulogu upravo na tom polju. Novi koncept deluxe prostranih hotelskih apartmana daje nekoliko ključnih prednosti svim onima koji žele ugođaj doma sa svim mogućnostima i fleksibilnostima hotela. Sam hotel dizajniran je sa jednom, dvije ili tri sobe, dvije sale za sastanke te fitness i wellness klub, u sklopu kojeg su dostupni i teretana, sauna, parna soba, tursko kupatilo, soba za masažu, prema potrebama svih modernih putnika, bilo da su na poslovnom putovanju ili odmoru.

 

 

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here