Kako IT firme u BiH trebaju praviti brendove

Bosanskohercegovačke IT firme trebale bi praviti svoje proizvode i plasirati ih na tržište, a ne samo prodavati inžinjerske sate

112
Elvir Čaušević

Bosanskohercegovačke IT firme trebale bi praviti svoje proizvode i plasirati ih na tržište, a ne samo prodavati inžinjerske sate, istaknuto je danas na predavanju u Biznis centru bh. dijsapore u Sarajevu.

Plasman na tržište

Poduzetnik i predavač Elvir Čaušević, govoreći o temi “Razvijanje vlastite proizvodnje umjesto naplaćivanja radnih sati”, istaknuo je da je potrebno “upakovati” proizvod od onoga što firme već proizvode, obraditi marketinški i stvoriti brend, te plasirati ga na tržište.

“Mnoge naše firme rade od projekta do projekta po zahtjevu klijenta, npr. od 7. do 12. tačke razvoja njihovog proizvoda, a trebali bi da rade sve od prve do stote tačke razvoja i plasiraju svoj proizvod na tržište”, pojasnio je Čaušević.

Naveo je da bi najbolje da se IT firme u BiH uvežu sa marketinškim firmama, a potom i sa bh. dijsporom radi podrške razvoju firmi i plasiranja proizvoda u inostranstvo.

Armin Alijagić iz Biznis centra bh. dijsapore naglasio je da, osim informacija i podrške koju pružaju investitorima iz dijaspore, organizuju i ovakva predavanja putem kojih žele da aktiviraju finansijske resurse iz dijspore i iskoriste iskustva koja su tamo stekli.

Mjesto okupljanja

“Ovo je već treća radionica i želimo da nastavimo s ovim aktivnostima kako bi Biznis centar bh. dijsapore učinili mjestom okupljanja domaćih privrednika i investitora iz dijaspore koji su voljni da prenesu svoja znanja”,  kazao je Alijagić.

Predavanje je organizovano uz podršku USAID ‘Diaspora Invest’ projekta.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here