Prodajni podaci kompanije Mast-Jägermeister pokazali su da su SAD, Njemačka i Velika Britanija top 3 države po prodaji Jägermeistera u svijetu. Kada se priča o konzumaciji po glavi stanovnika, a često je to vrlo jasniji pokazatelj, regija u kojoj se nalazimo odlično stoji. Tako se Slovenija nalazi na visokom, drugom mjestu, susjedna Hrvatska na sedmom mjestu, dok je Bosna i Hercegovina na petnaestom mjestu u svijetu u ispijanju Jägermeistera po glavi stanovnika godišnje.

Već dugi niz godina, Jägermeister je najprodavanije inozemno premium žestoko piće u BIH i osmo najprodavanije u svijetu. Namjenjen je svim istančanim nepcima i rado je viđen gost u mnogim barovima, klubovima i restoranima.

Broj jedan na društvenim mrežama

Jägermeister je globalno brend koji pored velike prodaje bilježi uspjehe i na društvenim mrežama sa uvijek neobičnim vidovima promocije. Sa preko 5,5 miliona fanova na Facebook stranici, i 220k followera na Instagramu, Jägermeister je briljirao na društvenim mrežama u povezivanju sa milenijelsima koji su zapravo njegova targetna skupina. Prošlogodišnje istraživanje stranice Thespirtitsbusiness.com, pokazalo je da je upravo Jägermeister broj jedan brand u nastupu na društvenim mrežama, među premium alkoholnim brandovima u svijetu.

2017.  godina najuspješnija godina Jägermeistera u BIH

Jägermeister je u našoj državi u prošloj godini premašio brojku od 400.000 prodanih boca, što je najveći prodajni uspjeh u 20 godina prisutnosti na bh. tržištu. Tajna uspjeha brenda Jägermeister leži u inovativnom, trendovskom komuniciranju sa svojom targetnom skupinom. Prva modna linija majica urađena u saradnji sa bh. streatwear brendovima Molimao i Revolt Clothing, atraktivan Image event u Sarajevu za vrijeme SFF-a, projekti relizovani kroz društvene mreže brenda, sveprisutne promocije praćene posebnim timom hostesa – Jägeretta, sponzorisanje vodećih muzičkih festivala u zemlji, još jednom su pozicionirali brend kao inspirativan kada je riječ o marketinškom pozicioniranju.

Međutim, konzumira li se Jägermeister na pravi način?

U Bosni i Hercegovini još uvijek nije dovoljno razvijena svijest pravilnog ispijanja Jägermeistera, pa ćete tako vjerovatno u većini lokala u kojima ga naručite dobiti svoj Jäger poslužen s ledom i kriškom limuna. Međutim, po preporuci proizvođača, Jägermeister se pije čist, ledeno hladan, “na ex”  (tzv. shot), s fokusom na njegov čisti okus serviran u originalnoj Jägermeister shot čaši. 56 različitih biljaka, cvjetova, voća i korjenja iz više od 31 zemlje svijeta (među kojima su tragovi citrusa, đumbira i zvjezdastog anisa najistaknutiji) stvaraju kompleksan i jedinstven, blago gorak okus.

Da bi se postigla idealna temperatura, proizvođači su dizajnirali posebnu mašinu za hlađenje i sipanje koja omogućava serviranje i konzumaciju na -18° C. Tap mašina revolucionarni  je proizvod ove kompanije čiji je naum bio da u ugostiteljstvu ovaj biljni liker uvijek bude u vidokrugu i pri ruci istinskim ljubiteljima Jägermeistera kako bi bili sigurni da je ohlađen i poslužen na pravoj temperaturi. Sljedeći put kad uđete u vaš omiljeni lokal, obratite pažnju stoji li na šanku tap mašina i zatražite svoj ledeno-hladan shot.

Pored svega, najvažnije je istaći da brand kroz sve svoje aktivnosti uvijek promovira i poziva na odgovorno konzumiranje alkohola.

IZVORBusiness Magazine/PROMO
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here