Federalno ministarstvo trgovine je na svojoj web stranici pokrenulo aplikaciju on-line komunikator radi direktnije i neposrednije komunikacije građana sa Ministarstvom i pružanja pomoći građanima u oblasti zaštite potrošača.
Uspostavljanjem on-line komunikacije potrošača sa službom u tom ministarstvu, potrošači mogu pravovremeno dobiti traženu informaciju ili savjet vezano za bilo kakav problem ili zahtjev za stručnu pomoć iz oblasti zaštite potrošača.
Predstavljajući aplikaciju, federalni ministar Zlatan Vujanović izjavio je da je svijest građana o njihovim potrošačkim pravima poboljšana što se, između ostalog, može uočiti i iz svakodnevnih upita ili pritužbi potrošača kako udruženjima tako i Službi za zaštitu potrošača u nadležnom ministarstvu.
To ministarstvo, po njegovim riječima, svake godine daje podršku udruženjima radi unapređenja zaštite prava i ekonomskih interesa potrošača, podizanja javne svijesti i povećanja informisanosti potrošača u Federaciji BiH.
On-line komunikator je građanima otvoren za korištenje svaki radni dan od 10.00 do 14.00 sati putem desktop računara, laptopa, tableta i mobitela, saopćeno je iz Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću.