Novi Peugeot Partner Tepee Electric spaja adute porodičnog monovolumena Partner Tepee koji su zaslužni za njegov uspjeh već od samog početka prodaje, sa prednostima i užitkom u vožnji s električnim vozilima. Uz prostranu i prilagodljivu unutrašnjost nudi udobnost za pet putnika. Peugeot Partner Tepee Electric namijenjen je rastućem broju kupaca koji žele spojiti električnu mobilnost sa različitim svakodnevnim aktivnostima osobne prirode ili sa kombinacijom osobnih i poslovnih aktivnosti.

Homologirana autonomija od 170 km dovoljna je za potrebe većine evropskih vozača koji dnevno u prosjeku prijeđu manje od 60 km. Peugeot Partner Tepee Electric na taj način proširuje polje upotrebe električnih vozila: svakodnevne grupne vožnje, na primjer do posla i ostalih ciljeva kao i porodični izleti od sada su kompatibilni s električnom mobilnošću.

Peugeot Partner Tepee Electric će biti prvi put predstavljen na automobilu salona u Ženevi 2017. godine. U prodaji će se naći od septembra.

Stopostotno električna sloboda kretanja

Kvaliteta boravka i modularnost na najvišem nivou

Novi Peugeot Partner Tepee Electric je obdaren kvalitetom boravka i prikladnom praktičnošću porodičnog monovolumena Peugeot Partner Tepee. Modularna unutrašnjost omogućuje udobnu vožnju za pet putnika i jednostavan prijevoz većih predmeta:

– pet pojedinačnih sjedala sa tri odstranjiva zadnja sjedala ispod kojih je dostupan ravan pod;

– zapremina prtljažnika jedna od najboljih u ovoj kategoriji prostire se sve do 1350 litara kada je u vozilu pet osoba, a kada se u vozilu nalaze dva putnika s odstranjenim zadnjim sjedalima zapremina iznosi 3000 litara;

– velika prtljažna vrata sa ekskluzivnim odižućim zadnjim staklom u ovom segmentu omogućavaju jednostavan utovar u svim uvjetima.

Ova izuzetna modularnost prilagođava se svim oblicima aktivnosti. Uz stopostotno električno monovolumensko vozilo od sada je moguće bez problema voziti djecu u školu, putovati zajedno sa kolegama na posao ili prevoziti bicikle za porodični ili prijateljski izlet.

Praktičnost u svakodnevnom životu

Za još bezbrižniju i udobniju vožnju novi Peugeot Partner Tepee Electric nudi daljinsko vođene funkcije kojima možemo upravljati pomoću pametnog telefona, tablet računala ili osobnog računala:

– programiranje grijanja ili klimatizacije putničkog prostora;

– provjeravanje stanja napunjenosti akumulatora;

– ocjena trajanja punjenja akumulatora.

Daljinsko programiranje grijanja ili klimatizacije omogućuje da se putnički prostor zagrije odnosno ohladi na prijatnu temperaturu prije nego sjednete u vozilo. Ako je sistem programiran bar 30 minuta unaprijed, vozač će imati optimalnu temperaturnu udobnost. Ova ekskluzivna funkcija djeluje bez obzira na to da li se vozilo puni:

– Ako se vozilo puni, uspostavljanje prikladne temperature ne utječe na autonomiju;

– Ako se vozilo ne puni, dovoljno je da se odredi količina energije koja mora ostati u akumulatoru za sljedeću vožnju.

Novi Peugeot Partner Tepee Electric nudi širok izbor korisne i učinkovite opreme za pružanje sigurnosti i za lakšu vožnju i svakodnevni život.

Udoban i ergonomski putnički prostor nudi 78 litara otvorenih i zatvorenih mjesta za odlaganje.

Limitator brzine, sistem za neposredno detektiranje preniskog tlaka u gumama, elektronska kontrola stabilnosti (ESC) u kombinaciji sa sistemom za pomoć pri kretanju na uzbrdici, ručni klima uređaj, auto radio CD MP3, dvoje kliznih bočnih vrata i podešavanje vozačevog sjedala po visini dostupni su serijski.

Kamera za vožnju unazad, koja je dostupna uz doplatu, koristi veliki ekran u boji i pojednostavljuje parkiranje. Za još lakše izvođenje manevara pri malim brzinama vožnje, pomoć pri parkiranju unazad koja je kod drugog nivoa opreme dostupna serijski može se dopuniti i sistemom za pomoć pri parkiranju naprijed.

Novi Peugeot Partner Tepee Electric je u duhu modernog vremena opremljen velikim 7-inčnim ekranom na dodir u boji koji je ugrađen u sredinu armaturne ploče gdje je uvijek na dohvat ruke i u vidnom polju. Ekran, koji je dostupan serijski od drugog nivoa opreme, omogućava pristup do nekoliko funkcija: putnog računala, auto radija AM/FM ili digitalnog auto radija DAB (Digital Audio Broadcasting uz doplatu), puštanja muzičkih numera s mobilnih uređaja, hands-free telefoniranja i navigacije.

Također nudi sva najbolja rješenja za ugrađeno povezivanje: Bluetooth®, USB ulaz, utičnicu jack i funkciju MirrorScreen. Preko pametnog telefona, koji podržava Mirrorlink® ili Apple Carplay®, funkcija MirrorScreen omogućava dvostruki prikaz izabranih aplikacija sa mobitela na velikom ekranu na dodir vozila gdje ih možete potpuno sigurno koristiti.

Navigacija, koja je dostupna uz doplatu, ima ugrađene funkcije prikaza ograničenja brzine i objavljivanja prometnih informacija.

Dodatne prednosti mobilnosti s nultom emisijom

Pored modularnosti i praktičnosti novi Peugeot Partner Tepee Electric nudi i određene prednosti koje su karakteristične za električni pogon.

Omogućava vožnju unutar područja koja podliježu zakonskim ograničenjima s aspekta emisija ili vremenskog ograničenja bez odricanja praktičnosti i užitka u vožnji.

Sve veći broj zajednica potiče razvoj električnih vozila nudeći različite prednost kao što su besplatno ili povoljnije parkiranje ili čak rezervirane prometne trake. Za profesionalne korisnike su električna vozila oslobođena plaćanja određenih poreza kao što je u Francuskoj porez na vozila gospodarskih društava.

Brzo punjenje do 80 % u 30 minuta, koje je dostupno uz doplatu, omogućava još više vožnji.

Ova nova stopostotno električna izvedba pozitivno utječe na smanjenje utjecaja na okoliš i nudi rješenje za brojne svakodnevne aktivnosti.

Privlačan trošak upotrebe

Novi PEUGEOT Partner Tepee Electric znači i bezbrižno održavanje koje je za oko 30 posto jeftinije u usporedbi sa vozilom koje ima motor s unutrašnjim izgaranjem:

– Pogonski akumulator ima 8 godina odnosno 100.000 km garancije, a električni pogon 5 godina odnosno 50.000 km kada je ispunjen prvi od oba uvjeta;

– Interval održavanja je 2 godine ili 40.000 km nakon prve godine, a pritom nam nije potrebno ulje, remeni, a ni rashladna tekućina.

– S obzirom da nema mjenjača i kvačila, manje je elemenata koje je potrebno pregledati.

– Zbog dvostruke rekuperacije energije prilikom usporavanja i kočenja kočnice su rjeđe opterećene i manje istrošene.

S druge strane, energetski trošak po kilometru kod električnog vozila je približno 4-puta manji od goriva za vozilo koje ima motor s unutrašnjim izgaranjem.

Užitak u vožnji na struju

Novi Partner Tepee Electric, koji je proizveden na osnovu porodičnog monovolumena Peugeot Partner Tepee s motorom sa unutrašnjim izgaranjem, ima električni pogonski sklop koji se je već pokazao kod malog furgona Peugeot Partner Electric, koji je u prodaji od 2013. godine.

Kompaktan i veoma učinkovit električni motor je sinkroni motor s permanentnim magnetima i razvija 49 kW (67 KM) / 200 Nm, a ugrađen je u motornom prostoru.

Dva sklopa litij-ionskih akumulatora sa velikom energetskom gustoćom i učinkovitošću 22,5 kWh integrirana su u podvozju na obje strane zadnje osovine. Takva integriranost je u korist niskom težištu i boljem ponašanju tokom vožnje i vodljivosti novog vozila Peugeot Partner Tepee Electric. Dodatna prednost ove integracije je i nepromjenljiva korisnost putničkog prostora i prikladan prtljažni prostor modela Partner Tepee.

Električni motor kod kojeg je okretni moment stalno dostupan ugrađen je zajedno sa reduktorom s jednim prijenosnim odnosom i stalnim odgonom snage. Zajedno nude dinamičnu i fleksibilnu vožnju već nakon prvih metara i u svim fazama ubrzavanja. Sve to bez mijenjanja brzina, slično kao i kod automatskog mjenjača.

Čim se vozilo pokrene, i to bez buke i vibracija jer mu to omogućuje električni pogon, putnici će doživjeti umirenost vožnje. U novom vozilu Peugeot Partner Tepee Electric prevlađuje tišina, zato su putovanja rasterećenija, a razgovori između putnika opušteniji i lakši.

Novi Peugeot Partner Tepee Electric nastoji da se prilagodi različitim potrebama, stoga nudi dva načina punjenja akumulatora:

– standardno punjenje putem klasične električne utičnice za domaćinstva (8 A ili 10 A, ovisno o državi) ili zaštićene utičnice Green Up (14 A). Akumulator se u potpunosti napuni (od potpuno praznog) za 8 i pol sati, 12 sati ili 15 sati, ovisno o jakosti toka na utičnici.

– brzo punjenje prema standardu CHAdeMO (95 A) omogućava da se akumulatori napune za pola sata do 80 % svoje učinkovitosti.

Poklopac priključka za normalno punjenje nalazi se na prednjem desnom blatobranu vozila, a utičnica za brzo punjenje na mjestu poklopca otvora rezervoara za nalijevanje goriva na zadnjem lijevom blatobranu.

Mreža Peugeot sa svojim preporučenim izvođačima nudi ugradnju utičnica u porodičnim kućama i višestambenim zgradama i u poduzećima.

Novi Peugeot Partner Tepee Electric ima autonomiju od 170 km u europskom ciklusu (NEDC) i spaja brojne funkcije za optimizaciju ove autonomije u toku faktičkog korištenja:

– Na instrument tabli je dobro vidljiv pokazivač potrošnje i obnavljanja energije koji vozaču stalno pomaže kod štedljive vožnje;

– Mjerač dodatne potrošnje (grijanje i klima uređaj) dopunjuje sistem obavještavanja vozača. Na putnom računalu se ispisuje preostala autonomija i prosječna potrošnja u kWh;

– Dvostruka rekuperacija energije tokom usporavanja i tokom aktivnog kočenja pretvara kinetičku energiju u električnu. Time pomaže u očuvanju autonomije vozila u toku uobičajene vožnje;

– Grijanje koje je stopostotno električno pruža brz porast temperature u putničkom prostoru. Osim toga, ima i štedljivu funkciju „EKO“ koja omogućava održavanje djelovanja ventilatora za putnički prostor bez dodatne električne potrošnje, što dodatno produžava autonomiju vozila.

Peugeot i održiva mobilnost

PEUGEOT je jedina marka na svijetu sa globalnom ponudom održive mobilnosti: pored osobnih i gospodarskih električnih vozila nudi trotinete i bicikla s dopunskim električnim pogonom kao i električne skutere.

Sa porodičnim monovolumenom Partner Tepee Electric marka PEUGEOT faktički širi ponudu proizvoda za električnu mobilnost koju čine:

– gradska limuzina Peugeot iOn;

– mali furgon Peugeot Partner Electric;

– novi električni skuter Peugeot GenZe (Génération Zéro émission – generacija s nultom emisijom);

– izbor bicikla s dopunskim električnim pogonom koja su prikladna za različite oblike upotrebe: za gradsku ili terensku vožnju. U 2017. godini su predviđene novosti eF01, prvi sklopiv bicikl s dopunskim električnim pogonom marke PEUGEOT i Eu01s koji omogućava vožnju s brzinom do 45 km/h;

– trotinet s električnim motorom Peugeot e-Kick koji je rezultat saradnje s markom MICRO.

e-Kick i eF01 su višenamjenski proizvodi čija je upotreba olakšana zahvaljujući ergonomiji koju su osmislili u dizajnerskom studiju Peugeot Design Lab. Omogućuju optimalan prijevoz, upotrebu i skladištenje. Predstavljaju dva komplementarna rješenja za mobilnost s kojima možemo veoma lako obaviti posljednje kilometre putovanja nakon što smo parkirali vozilo. Priključna stanica omogućava njihovo čuvanje u prtljažniku bilo kojeg vozila koje ima utičnicu 12 V poput novog PEUGEOT Partnera Tepee Electric, a također i punjenje čim se vozilo pokrene. Oba se mogu puniti i kod kuće putem klasične električne utičnice.

Peugeot se danas odaziva na nove izazove gradske mobilnosti u kontekstu kada je sve više ograničen pristup gradskim središtima.

Grupacija PSA se je u okviru svojih nastojanja za smanjenje utjecaja na okoliš svojih vozila na kraju njihovog vijeka povezala sa kompanijom SNAM (Société Nouvelle d’Affinage des Métaux) koja je vodeći proizvođač prikupljanja i reciklaže snažnijih akumulatora.

Krajem 2015. godine potpisan dogovor u okviru partnerstva sa kompanijom SNAM od 2012. godine u Francuskoj je garancija za kvalitetu procesa prikupljanja i reciklaže akumulatora električnih i hibridnih vozila grupacije nakon isteka njihovog životnog vijeka po cijeloj trgovačkoj mreži i na proizvodnim lokacijama u Evropi.

Kompanija SNAM postiže do 70-postotnu učinkovitost po recikliranoj masi akumulatora Li-ion električnih vozila i 84-postotnu učinkovitost za akumulatore Ni-MH hibridnih vozila. Ovi udjeli su mnogo veći od donje granice za reciklažu materijala, koju određuju evropski propisi i iznosi 50 posto.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here