Business magazine na temu Poslovnog komuniciranja proveo je istraživanje među menadžerima u malim, srednjim i velikim kompanijama iz BiH, u okviru kojeg smo anketni listić sa 13 pitanja o ulozi i značaju internih i eksternih komunikacija poslali na 200 e-mail adresa. Mišljenje o ovom neodvojivom dijelu poslovanja zatražili smo i od direktorice Korporativnog identiteta i komunikacija u UniCredit Banci Selme Riđanović – Kenović, predsjednika Uprave Širbegović Grupe Faruka Širbegovića, direktora Turbine IPD iz Kotor Varoši Miroslava Tešića kao i u Meggle mljekari iz Bihaća. Pripremila Mahira Selimović
Najbolje kompanije ističu se prirodom i načinom komuniciranja Interno komuniciranje, temelj efikasnog komuniciranja kompanije u cjelini. Uposlenici su značajni predstavnici firme i zbog toga potrebno je osigurati da se oni identificiraju sa vrijednostima i ciljevima kompanije u kojoj su zaposleni. Zbog čega je interno komuniciranje bitno za kompanije, da li u bh. kompanijama postoji svijest o značaju internog komuniciranja, kako se ono može unaprijediti, govori mr. Nino Ćorić, koji upravo priprema doktorsku disertaciju sa temom vezanom uz internu komunikaciju. Razgovarala Almasa Bajrić |
|
Malo menadžera ozbiljno shvata važnost komunikacije Poslovno komuniciranje, kako interno, tako i eksterno, u velikoj mjeri zavisi upravo od menadžera i menadžmenta kompanije i njihovog odnosa spram ovog, prema ocjeni brojnih stručnjaka, vrlo bitnog segmenta poslovanja kompanije. O važnosti poslovnog komuniciranja i ulozi menadžera u njoj, govori prof.dr. Zoran Tomić, vodeći naučnik u oblasti odnosa sa javnošću u BiH i regionu. Razgovarala Almasa Bajrić |
|
Poslovno komuniciranje je uslov za uspjeh Ova vrsta komuniciranja smatra se temeljem poslovanja bilo koje kompanije. Bez ove vrste komunikacije, nema kvalitetnih poslovnih rezultata i odnos među zaposlenicima je poremećen. O vrstama poslovnog komuniciranja i o tome koliko ono znači za kompanije, za Business magazine govori Besim Spahić, profesor na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Razgovarao Vedad Hajdarević |
|
Kompanija sa kulturom poslovne komunikacije je uspješna kompanija O tome kako je poslovno komuniciranje bitno za kompanije i koliko, zaista, kompanije uče svoje zaposlenike poslovnom komuniciranju, razgovarali smo sa Marijom Novak – Ištok, direktoricom konsultantske agencije Gendar, koja je jedan od lidera na polju konsultacija za poslovno komuniciranje u Hrvatskoj. |
Cjelovit tekst dostupan je pretplatnicima Business magazinea. Više informacija o pretplati i cijenama možete pronaći na stranici Pretplata.