Do doktorskog savjeta uz samo nekoliko klikova

Kompanija Smart Business Solutions pokrenula je web portal Doktor kad mi treba, gdje su korisnicima na raspolaganju ljekari iz više od 30 oblasti sa kojima mogu komunicirati putem chat-a, video poziva ili im poslati medicinsku dokumentaciju, kako bi dobili drugo mišljenje.

236
Zahvaljujući ovome više će se pažnje posvećivati preventivi, kaže Kekić

Odlazak ljekaru u doba pandemije koronavirusa može biti pravi izazov. Također, i u normalnim okolnostima ljudi sa zdravstvenim poteškoćama često odgađaju odlazak ljekaru, jer ne mogu izostajati s posla i čekati u čekaonicama, a ljekari zbog preopterećenosti nemaju vremena posvetiti se svakom pacijentu. Nekada je za uputnicu za ljekara specijalistu ili recept za lijek potrebno izdvojiti nekoliko sati. Posebno je teško doći do ljekara u kasnim večernjim satima ili u danima vikenda. Iz tog razloga, tim kompanije Smart Business Solutions, na čelu sa direktorom Kenanom Kekićem, pokrenuo je web konsultacijski portal, Doktor kad mi treba koji povezuje klijente sa zdravstvenim problemom i zdravstvene profesionalce.

Bez čekanja

„Do doktorskog savjeta uz samo nekoliko klikova, bez odlaska do čekaonice pune bolesnih osoba. Štedi novac, vrijeme i poboljšava zdravstveno stanje nacije. Zdravstvenu uslugu čini modernijom i privlačnijom. Zahvaljujući ovome više će se pažnje posvećivati preventivi, što će u konačnici dovesti do boljeg zdravstvenog stanja nacije. Mlađe generacije će se lakše odlučivati za medicinski savjet ili rješavanje dileme, jer će im to biti dostupno sa samo nekoliko klikova. Projekt je inovativan, jedinstven i potreban, pogotovo u vrijeme trenutne pandemije, koja će zauvijek promijeniti algoritme ponašanja prosječnog potrošača i pomjeriti ga ka online sferi života i poslovanja“, za Business Magazine kaže Kenan Kekić.

Uz pomoć portala Doktor kad mi treba korisnici s ljekarima mogu komunicirati putem chat-a, video poziva ili zatražiti drugo mišljenje ljekara specijaliste, tako što će poslati svoju medicinsku dokumentaciju. Uskoro će biti omogućene i kućne posjete ljekara, laboranata, kao i slanje recepata u apoteku. Korisnicima su na raspolaganju ljekari iz više od 30 oblasti, kao što su ljekari porodične medicine, neuropsihijatri, stomatolozi, pedijatri, onkolozi, psiholozi, patronažne sestre, oftamolozi, fizijatri, epidemiolozi itd.  Plaćanje se vrši putem eDOC kredita, virtualne valute koja se koristi isključivo na portalima u vlasništvu Smart Business Solutions. Jedan eDOC kredit iznosi jedan euro i sa eDOC kreditom se mogu plaćati termini za konsultacije sa zdravstvenim radnicima i to: Chat i Video poziv 20,00 eDOC kredita, a drugo mišljenje 139,00 eDOC kredita.

Korist za cijelo društvo

Kekić dodaje da sličnih projekata zapravo i nema, pogotovo ako izuzmemo pokušaje pozivanja ljekara putem Vibera izvan radnog vremena i traženje savjeta.

 „Takav vid komunikacije nikome nije praktičan, jer ovisi o dobroj volji i slobodnom vremenu pozvanog zdravstvenog profesionalca. Sa druge strane, uvođenje 4G tehnologije, projekt Doktor kad mi treba čini realnim i izvodivim. Jednostavno, algoritmi potrošača se konstantno mijenjaju i sve više odlaze u IT sferu, pa zašto i zdravstvena usluga ne bi bila drugačija“, objšnjava Kekić.

Nekoliko kategorija društva može osjetiti velike prednosti ovog projekta. Na prvom mjestu su majke sa malom djecom, koje zahvaljujući Doktoru kad mi treba za nekoliko minuta mogu doći do savjeta vezanog za zdravlje djeteta, riješiti medicinsku dilemu i što je najvažnije, skratiti vrijeme izloženosti stresu.

„ Druga kategorija su menadžeri, koji su često po hotelima, u različitim državama i nemaju mogućnost posjetiti ljekara ili pak nemaju vremena otići na ljekarski pregled. Treća grupa su klijenti sa hroničnim bolestima, a četvrta naša dijaspora, koja često ima potrebu da o svom zdravstvenom stanju porazgovara sa ljekarima iz svoje matične zemlje. Treba napomenuti da će Doktor kad mi treba biti vidljiv u svim zemljama gdje govorimo isti ili sličan jezik i da će klijenti iz Bosne i Hercegovine moći konsultirati doktore iz Srbije, Hrvatske i drugih zemalja i tražiti drugo mišljenje za svoje medicinsko stanje“, ističe Kekić.

Portal je počeo s radom početkom septembra i od tada se svakodnevno povećava broj zadovoljnih klijenata, ali i zdravstvenih profesionalaca koji su se pridružili. Trenutno su pored Bosne i Hercegovine prisutni i u Srbiji, Crnoj Gori i Hrvatskoj, a ljekare pored ovih zemalja imaju i iz Turske i Kuvajta. Da bi ovaj projekt postao uspješan potreban je softver, kadar, značajna finansijska sredstva, kao i menadžment koji sve može uobličiti u uspješnu poslovnu priču. Iz tog razloga ovakvim i sličnim projektima potrebna je podrška, koja u BiH često izostaje.

„Da se izrazim medicinski, BiH je pacijent u induciranoj komi i od takvog ne možete ništa ni tražiti. Trebamo mu pomoći koliko možemo da što prije ozdravi. Sjajnu stvar je napravio BH Telecom sa svojim Start IT Up projektom u okviru BH TechLab platforme na koji svi mogu aplicirati sa dobrom idejom. Ja sam lično na Start IT Up-u osvojio treće mjesto i 20.000 KM, ali poenta nije u nagradi koju daju, nego u mentorisanju koje omogućuju. Sreća je da ima mnogo stranih agencija koje ulažu u različite inovativne projekte i na koje se može aplicirati“, dodaje Kekić.

Da inovativni projekti ne bi ostali samo u fazi ideje te da bi bili realizirani i počeli sa primjenom potrebno je puno rada u različitim segmentima, kao i finansijska sredstva.

„Bez marketinga sjajna ideja ostaje takva samo u glavama inovatora. Potrebno je za svaku ideju napraviti kvalitetan biznis plan, okružiti se stručnjacima iz područja u kojem radite, napraviti dobru finansijsku projekciju, naći sponzore, jer potrebno je vrijeme da ideja dođe do krajnjeg korisnika. Naoružati se strpljenjem, očekivati neočekivano, ali najvažnije je pogoditi trenutak pokretanja inovacije. Pored dobre ideje, tajming je možda i najvažniji“, dodaje Kekić

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here