Audi R8 prve generacije

Audi R8 ima pogon na sva četiri točka te je dostupan sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem i semi- automatskim R’tronic mjenjačem.

113
Audi

Na auto salonu u Parizu 2006.godine predstavljen je sportski automobil visokih performansi Audi R8. Dužina Audi R8 je 4,430mm, širina 1,900mm, a visina 1250mm. Početni motor je 4.2-litarski FSI sa 420 KS kojemu je za ubrzanje do 100km/h potrebno 4,4 sekunde, a najviša brzina je 301km/h. Audi R8 ima pogon na sva četiri točka te je dostupan sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem i semi- automatskim R’tronic mjenjačem.

Godine 2008. Audi R8 osvojio je nagradu za World Performance Car. Godinu dana kasnije Audi je predstavio limitirnu verziju R8 pod nazivom R8 GT. Izlazna snaga 5.2-litarskog V10 motora povećana je na 560 KS, a težina vozila smanjena je za otprilike 100 kilograma. Za ubrzanje do 100km/h potrebno mu je 3,6 sekundi , a maksimalna brzina je 320km/h. Šasija je primjer klasičnog dizajna trkaćih automobila – dvostruka poprečna ramena prednjeg ovjesa od aluminija na kojima su smješteni kotači.

Hidraulični, servo upravljač sa zubnom letvom ima direktni omjer od 16,3:1 i povezuje vozača na blizak i precizan način s cestom. Aluminijski okvir karoserije Audi Space Frame (ASF) teži samo 210 kilograma. Okvir rešetke, njegovi potpornji i ukrasni okviri uvodnika zraka su završno obrađeni u mat titan sivoj boji, rešetka je obojena u mat crnu boju. Razdjelnik ispod odbojnika ima dvostruki rub i napravljen je od karbonskih vlakana. R-Tronic automatika je stvar prošlosti, a zamijenio ju je novi S-tronic sa sedam stepeni prijenosa i dvostrukom spojkom.

Sve verzije R8 V10 imaju LED prednja svjetla te dinamične pokazivače smjera u serijskoj opremi. LED svjetla dominiraju stražnjim krajem modela Audi R8. Jedna od inovacija iz kompanije Audi je pokazivač smjera dinamičkog izgleda na donjem rubu svjetala – osvjetljava se uvijek prema van, u smjeru u kojem vozač želi skrenuti. Od 2010.godine dostupan je i Audi R8 Spyder. Elegantan, lagani krov od tkanine, sa spojevima od aluminija i magnezija, ključan je detalj iznimno laganog dizajna. Krov se spušta i podiže putem elektrohidrauličkog mehanizma za 19 sekundi, a u vožnji i do brzine od 50 km/h.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here