Plantago čajevi- kvalitet i zdravlje na prvom mjestu

Plantago čajevi su potpuno prirodni proizvodi bez ikakvih vještačkih aroma, ukusa, boja i mirisa uz korištenje materijala koji su na prirodnoj bazi. Zahvaljujući svojoj kvaliteti, Plantago čajevi danas su jedan od najprepoznatljivijih proizvoda na bh. tržištu.

247

Plantago je bh. kompanija čija je osnovna djelatnost proizvodnja čaja, uključujući uzgoj, otkup i preradu ljekovitog bilja i šumskih plodova.  Za 20 godina postojanja na tržištu, Plantago čajevi uspjeli su privući veliki broj kupaca koji su prepoznali kvalitet ovog bh. proizvoda.

„Kompanija Plantago osnovana je 1999. godine kao malo porodično preduzeće nastalo iz želje da tržištu ponudi najbolje iz svijeta čaja i koje se vremenom razvilo u savremeno preduzeće kakvo je sada. Sa razvojem kompanije, razvijao se i naš brend Plantago čajevi koji je sada jedan od najznačajnijih bh. brendova u industriji hrane“, za Business magazine kaže Dragana Rakulj, marketing manager kompanije Plantago.

Najveći izazov tokom stvaranja brenda, Rakulj kaže da je bio pronaći načine kako napraviti kvalitetan i prirodan domaći proizvod koji će biti prepoznatljiv u cijeloj BiH, uz stvaranje uzajamnog povjerenja potrošača s jedne i kompanije s druge strane. A sve veća zastupljenost i prepoznatljivost na tržištu govori da u tome i uspijevaju.

„Smatramo da je brend ono što potrošači kažu da jeste, a ne ono što kompanija misli da bi trebao biti, pa stoga naša tajna uspjeha leži u dugogodišnjem radu i stvaranju povjerenja među konzumentima Plantago čajeva. Kontinuirana analiza tržišta preko konsultantskih kuća, evaulacija zadanih ciljeva, kao i ulaganje u edukaciju Plantago tima jedan je od osnovnih načina kako vidimo dalje svoj razvoj,“ dodaje Rakulj.

Isključivo prirodni sastojci

Plantago u svojoj ponudi ima 28 vrsta čajeva, a najprodavaniji od njih, posljednjih nekoliko godina je čaj od nane-mente, no ne odstupaju mnogo za njim Kamilica, Brusnica, Devet trava, Zeleni čaj i Svete trave. Upravo po Zelenom i čaju Svete trave potrošači ih najviše prepoznaju. Pored klasičnih čajeva, Plantago u kategoriji Funkcionalni čajevi, na tržištu nudi sljedeće čajeve:Pomozite svojoj liniji, Pomozite svojoj probavi,Opušteno na prirodan način, Za lakše disanje sa sljezom , Uvin plus i Detox. U proizvodnom procesu koriste isključivo prirodne sastojke. Pakuju ih samo u prirodne i biorazgradive materijale, potpuno bezbjedne za zdravlje potrošača, u skladu sa njihovim ključnim principom – kvalitet i zdravlje na prvom mjestu.

„Kvalitet je bio i ostao jedini pravac, a o tome govore i brojni certifikati koje posjedujemo uz redovno kontroliranje kvaliteta. Prvi smo u BiH prošli HACCP analizu kvaliteta kojim se utvrđuju, ocjenjuju i nadziru faktori rizika u proizvodnji, preradi i prometu životnih namirnica. Također, ponosni smo vlasnici ISO standarda,“ naglašava  Rakulj.

Kompanija Plantago potpuno je opremljena za primarnu poljoprivrednu proizvodnju ljekovitog bilja. U dosadašnjoj historiji preduzeće se bavilo primarnim uzgojem bilja (kamilice, nane-mente i bijelog sljeza) na sopstvenim plantažama, dok su u novije vrijeme više orijentirani na otkup sirovina od bh. poljoprivrednika.

„Posjedujemo sušare za sušenje ljekovitog bilja i šumskih plodova te liniju za preradu ljekovitog bilja i šumskih plodova. Ove godine investiramo u novu savremenu mašinu kako bi udvostručili naše proizvodne kapacitete na liniji za pakovanje filter čajeva,“ naglašava Rakulj.

Plantago je jedan od najzastupljenijih brendova na teritoriji BiH, a čajevi s oznakom ovog brenda mogu se kupiti na oko 3.000 prodajnih mjesta. Pored BiH, Plantago također ima predstavništvo i u Crnoj Gori, gdje su Plantago čajevi zastupljeni na više od 500 prodajnih mjesta.

„Što se tiče prodaje i distribucije koju Plantago obavlja samostalno na teritoriji BiH i Crne Gore, raspolažemo moderno opremljenim call centrima u Sarajevu, Banjoj Luci i Podgorici. Koristeći CRM softver (Customer Relationship Management) prikupljamo narudžbe od naših klijenata te preko logističkih centara u Sarajevu, Banjoj Luci i Podgorici, Plantago distribucija dostavlja naručenu robu kupcima u roku od 24 sata,“ objašnjava Rakulj.

Stimulativno radno okruženje

Trenutno u BiH zapošljavaju 24 radnika, a u Crnoj Gori dva radnika sa srednjom i visokom stručnom spremom. Nova zapošljavanja predviđena su nakon otvaranja predstavništva u Srbiji, gdje procjenjuju da će u naredne dvije godine uposliti 20 radnika u stalni radni odnos.

Svjesni da su pokretačka snaga svake kompanije upravo njeni uposlenici, kompanija Plantago svojim uposlenicima nudi stimulativno, sigurno i isplativo radno okruženje tako da njihov potencijal može doći do izražaja na najbolji način.

„Pored toga što pružamo svim uposlenim stalni radni odnos, redovnost plata, topli obrok i godišnje odmore, također kontinuirano kroz internu organizaciju gradimo zdravu radnu sredinu i dajemo priliku svakom radniku da se dokaže i da napreduje. Redovna edukacija radnika odavno je prepoznata i jedna je od važnijih karika u funkcioniaranju kompanije Plantago. Redovno učestvujemo na svim sajmovima u regionu gdje unapređujemo i promovišemo poslovnu komunikaciju naših radnika te naše zaposlene konstantno edukujemo. Zadovoljan i dobar tim ključ je uspjeha,“ ističe Rakulj.

A ono što ovaj brend izdvaja na tržištu jeste upravo kvalitet. Plantago čajevi su potpuno  prirodni proizvodi bez  ikakvih vještačkih aroma, ukusa, boja i mirisa uz korištenje materijala koji su na prirodnoj bazi.

Plantago brend je utemeljen na principu da proizvod napravimo što bolje možemo, tako da ga možemo mi kao zaposleni sa ponosom odnijeti svojoj kući i konzumirati sa svojim ukućanima i djecom. Plantago čajeve ja lično pijem, pije moj brat, sestre, porodica, prijatelji i  moje dijete. To je ono što me ispunjava, što mogu sa sigurnošću preporučiti i vjerovati da sam drugima dala 100 posto ispitan i zdrav proizvod. Promocija Plantago brenda je i promocija zdravog načina života i naš doprinos povećanju svijesti naših građana o zdravom načinu života. Upravo zato smo i okrenuti najviše djeci i porodici kao osnovi našeg društva,“ objašnjava Rakulj.

Veliku pažnju posvećuju  direktnoj i indirektnoj komunikaciji sa svojim kupcima, a neki od načina su i društvene mreže, web site, e-mail te besplatan info telefon koji partneri i potrošači najviše koriste.

„Na besplatan info telefon javljaju se edukovani zaposleni koji klijentima pružaju željene informacije ili ih spajaju sa željenim odjelom, da li to bila prodaja, marketing, finansije, računovodstvo ili proizvodnja zavisi od pitanja osobe sa dolaznog poziva.Trudimo se da u što kraćem roku budemo dostupni i spremni na odgovor potrošačima i kupcima, kao i da ih kontinuirano nagrađujemo poklonima naših proizvoda, kako na društvenim mrežama, tako i preko proizvoda koji kupe na polici,“ ističe Rakulj.

Do sada je Plantago učestvovao na brojnim sajmovima na kojima su dobili i nagrade, a nisu izostale ni zahvalnice od kupaca, zahvalnice od donacija, sponzorstava itd.

„Lično meni i našoj kompaniji najveće ostvarenje i nagrada jeste povratna pozitivna informacija od naših konzumenata i kada ga rado preporučuju svojim bližnjim, prijateljima, komšijama. Takve  informacije, koje dobijamo od ljubitelja čaja, kao i sugestije, uzimamo u razmatranje prilikom  razvoja proizvoda i one nam ustvari doprinose u definisanju daljih koraka,“ dodaje Rakulj.

A dalji koraci ove kompanije usmjereni su na osvajanje drugih tržišta, ulaganje u proizvodne kapacitete i  ulaganje u sopstveni tim. Pored otvaranja predstavništva u Srbiji, u planu je i plasiranje proizoda na tržište Hrvatske i Slovenije.

„Dalji planovi će biti vezani za širenje prodaje i promocije Plantago brenda na teritoriji Srbije, a sve ovo će da prate ulaganja u marketing i u naše zaposlene,“ dodaje Rakulj.

 Zadovoljstvo korisnika-vizija kompanije

Vizija kompanije i brenda Plantago je postići zadovoljstvo svojih potrošača, lokalne zajednice i poslovnih partnera uz maksimalni angažman i trud svih zaposlenih.

„Svoju poziciju kompanija održava razvojem sopstvenog brenda, a glavni oslonac u postizanju vizije čine kadrovi na čijem usavršavanju se neprekidno radi. Plantago definitivno spada u kompaniju sa društvenom odgovornošću, zbog transparentnosti poslovanja, podrške lokalnoj zajednici kao i ukupnom doprinosu samom društvu. Kompanija učestvuje u mnogim humanitarnim akcijama i najviše ulaže u mlade koji su budućnost ovih prostora,“ ističe Rakulj.

PREKOMirela Haskić
IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here