Hrvatski startup Freewa u 45 dana mapirao preko 1500 lokacija pitke vode širom svijeta

Freewa se sastoji od mobilne aplikacije koja korisnicima pomaže locirati najbliže lokacije s pitkom vodom

484

Tokom mjeseca jula uspješno je završena crowdfunding kampanja za hrvatski startup Freewa čiji je cilj veća dostupnost pitke vode i očuvanje okoliša. Kampanjom je prikupljeno 200.000,00 kn (cca. 52.800 KM), te je mapirano više od 1.500 lokacija pitke vode.

Freewa se sastoji od mobilne aplikacije koja korisnicima pomaže locirati najbliže lokacije s pitkom vodom, bilo da se radi o prirodnom izvoru ili javnoj česmi, te staklene boce s torbicom koja se proizvodi od reciklirane PET ambalaže, a na taj način će se dodatno smanjiti količina plastike koja završi u rijekama/jezerima/morima. Freewa je ujedno postala i izvorni hrvatski, te zagrebački proizvod i suvenir.

Iza projekta Freewa stoje Marko Rašić, Vedrana Vrabec, Goran Ladišić i Mihaela Ivanec.

Već u prvom danu kampanje zajednica je odlično reagirala, a domaći i međunarodni mediji prenijeli su priču o ekološkoj inicijativi iz male Hrvatske koja može mijenjati svijet na bolje.

Kroz kampanju izvori pitke vode mapirani su u više od 60 gradova na svijetu. Vedrana Vrabec iz Freewe pojašnjava: “Za Freewu se daleko čulo. Podrška je stizala od Novog Zelanda preko Austrije, Luksemburga, Velike Britanije, Nepala do SAD-a, a naravno najviše ih je iz Hrvatske.”

Podrška nije izostala i iz velikih hrvatskih kompanija i institucija, poput Ing-granda, Yammat FM radija, HBO Adria, Razvojne agencije Grada Zagreba, kompanija Blink i Carin, ACT grupa, te mnogih drugih. Podršku projektu je dalo Ministarstvo zaštite okoliša i energetike, Hrvatske vode, te Vodovod i odvodnja grada Zagreba prepoznavši projekt kao inovativan i društveno odgovoran u području zaštite voda.

Iz Freewe kažu kako je ovo tek početak, projekt se može i dalje podržatina www.freewa.org. Sa skupljenim sredstvima završit će i isporučiti prvu seriju Freewa boca tokom novembra.

Paralelno rade na planiranom razvoju i unapređenju Freewa aplikacije te sticanju novih korisnika. “Želimo 100 % hrvatski brend koji će postati prepoznatljiv u svijetu. Aktivno radimo čitavo vrijeme, a rezultati su sve vidljiviji, već pregovaramo s nekoliko potencijalnih investitora i partnera projekta Freewa”, kažu idejni tvorci ovog Projekta.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here