Naslovnica AUTOINDUSTRIJA Tržište automobila u Europi

Tržište automobila u Europi

Objavljeno kada će Europa uvoziti više automobila nego što ih izvozi

56
kvar automobila

S električnom tranzicijom mnoge komponente neće više biti potrebne, a to se prije svega odnosi na kompleksne motore s unutarnjim sagorijevanjem.

Drugi je problem Kina, koja sve agresivnije ulaže u autoindustriju i sprema se pokoriti svjetska tržišta.

Čak i europski proizvođači hrle tamo jer su troškovi proizvodnje niži, a i na izvoru su najnovije tehnologije baterija.

Prema studiji PwC-a, Europa se nalazi pod sve većim pritiskom, s potencijalno ozbiljnim posljedicama.

Proizvođači su sada suočeni s izuzetno oštrom konkurencijom iz Kine, a konsultantska firma PwC najavljuje da će Europa uvoziti više automobila nego što će izvoziti već od 2025. godine.

Dok kineski proizvođači prodaju sve više električnih vozila u Europi, i europski i američki proizvođači sve više premještaju svoju proizvodnju električnih vozila u Kinu, prenosi Hak revija.

Prošle godine europski proizvođači automobila izvezli su samo 35.000 električnih vozila iz Kine u Europu (primjer je Dacia Spring Electric, koja se proizvodi u Kini), ove godine vjerovatno će to biti 66.000.

U tri godine u Europi bi se moglo prodati gotovo 800.000 automobila kineske proizvodnje, od čega oko 330.000 iz kineskih pogona europskih automobilskih kompanija.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here