Moet Hennessy i Campari osnivaju zajedničku kopaniju za internetsku prodaju pića

Moet Hennesy, član diva u segmentu proizvodnje luksuzne robe LVMH, i Campari imat će ravnopravne vlasničke udjele u novoj kompaniji koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internetsku prodaju, a uključivat će i internetsku platformu Tannico.

35

Francuski proizvođač vina i žestokih pića Moet Hennessy najavio je da će s italijanskim Camparijem osnovati zajedničku kompaniju koja bi trebala prerasti u vodeću evropsku kompaniju za elektronsku trgovinu vinima i alkoholnim pićima.

Moet Hennesy, član diva u segmentu proizvodnje luksuzne robe LVMH, i Campari imat će ravnopravne vlasničke udjele u novoj kompaniji koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internetsku prodaju, a uključivat će i internetsku platformu Tannico.

Transakcija će biti provedena Camparijevom prodajom 50 posto udjela u novoj kompaniji Moet Hennessyju za 25,6 miliona eura a trebala bi biti zaključena nakon što kompanije dobiju potrebne regulatorne dozvole.

Italijanska će kompanija na zajedničku kompanij prenijeti svoj udio u Tannicu, koji se fokusira na internetsku prodaju vina i vrhunskih alkoholnih pića pod robnom markom Tannico, s udjelom u tom segmentu od 30 posto.

Tannico također posjeduje većinski udio u Ventealapropriete.comu, velikoj platformi za e-trgovinu u Francuskoj, specijaliziranoj za prodaju vrhunskih vina i alkoholnih pića.

Novu kompaniju vodit će Marco Magnocavallo, trenutni predsjednik uprave kompanije Tannico, koja će zadržati status ključnog manjinskog dioničara.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here