Google pod istragom EU-a zbog usluga oglašavanja

Istraga bi trebala pokazati kako na tržište utiče Googleov zahtjev klijentima da na plasiranje oglasa, recimo, na YouTubeu koriste njegov servis Display & Video 360 i Google Ads i ograničava li drugim kompanijama pristup korisničkim podacima koji se koriste za oglašavanje.

19
www.biznisinfo.ba

Evropska komisija pokrenula je istragu kako bi utvrdila krši li Google uslugama internet oglašavanja propise o tržišnom nadmetanju u Evropskoj uniji. Google spada među vodeće kompanije u svijetu u sektoru internet oglašavanja, a pruža i usluge posredovanja u oglašavanju, posebno kroz servis Display Network.

“Google prikuplja podatke koji se potom koriste za ciljano oglašavanje, prodaje oglasni prostor i pruža usluge posredovanja u oglašavanju”, objasnila je na konferenciji za novinare razloge pokretanja istrage potpredsjednica EK Margrethe Vestager.

„To znači da je Google prisutan na gotovo svim nivoima lanca snabdijevanja internet oglašavanja. Brine nas što je Google konkurentskim uslugama internet oglašavanja otežao tržište u cijelom kompleksu oglašavanja”, dodala je evropska zvaničnica.

Brisel želi istragom utvrditi da li je američki softverski div favorizovao vlastite usluge internet oglašavanja i time prekršio evropske propise o tržišnom nadmetanju.

Istraga bi trebala pokazati kako na tržište utiče Googleov zahtjev klijentima da na plasiranje oglasa, recimo, na YouTubeu koriste njegov servis Display & Video 360 i Google Ads i ograničava li drugim kompanijama pristup korisničkim podacima koji se koriste za oglašavanje.

„Usluge internet oglašavanja ključni su instrument kojim Google i izdavači monetizuju svoje internet usluge”, istakla je usaopštenju objavljenom u utorak potpredsjednica Evropske komisije Margrethe Vestager.

Sektor internet oglašavanja silno se razvio kako bi iskoristio sveprisutnost pametnih telefona i računara u svakodnevnom životu. U Evropi koriste ih milioni ljudi, a izdavači internetskim oglasima pokušavaju nadoknaditi prihode izgubljene besplatnom objavom sadržaja.

EK navodi da je samo u 2019. za oglašavanje na internetu izdvojeno 20 milijardi eura.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here