Restriktivne mjere koje podrazumijevaju i nošenje zaštitnih maski, tokom pandemije korona virusa u Italiji su dovele do pada prodaje karmina za 60 posto, pokazalo je istraživanje agencije Nielsen.
To je u neskladu sa činjenicom da se karmin uvijek smatrao “antikriznim oružjem”, jer što je period bio ekonomski teži, karmini su se više prodavali, piše italijanski list La Repubblica. To je bio takozvani karmin indeks, izraz koji je skovao Leonard Lauder, jedan od nasljednika kozmetičke kuće Estee Lauder, da bi opisao povećanu prodaju kozmetike i šminke tokom posljednje globalne recesije. Njegova zaključak je bio da su žene kupovinom karmina zamijenile skupe modne detalje poput haljina i cipela, koje nisu mogle sebi priuštiti tokom teškog finansijskog perioda.
No, usljed pandemije korona virusa i zaštite lica maskama, žene se prilagođavaju novim načinima kupovine, nerijetko putem interneta, i češće se opredjeljuju za kupovinu šminke za oči i lakova za nokte, nego karmina.