Priča s Renaultovim crossoverima uspješno se nastavlja. Uspješna izvedba Kadjara, to je pozitivan efekt koalicije francuske marke s Nissanom , a odnedavno i s Mitsubishijem, kojeg smo upoznali ubrzo nakon prezentacije u proljeće 2015, nedavno je uspješno redizajniran.
Da Renaultova izvedba , pa i poboljšanje uspješnog Nissanovog koncepta ‘drže vodu’ pokazuje i značajan tržišni uspjeh. Do sada je u svijetu prodano oko pola milijona Kadjara. Došlo je vrijeme za ‘peglanje bora’, trendovska poboljšanja u opremi, infotainmentu i motorizaciji. Najveći je dobitak novi turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem 1.33, kojeg je Renault razvio i proizvodi u sinergiji s Daimlerom.
Dostupan je u verziji sa 140 i 160 KS.
Šta još tražiti? Takvog smo vozili na prvoj probnoj vožnji, a prvi kontakt je više nego odličan. Kadjar je fino skockan, komforan i funkcionalan crossover, koji je dimenzijama na vrhu kompaktne klase. Vozili smo srednji, već bogato opremljeni paket Bose, što asocira na kvalitetnu muzičku liniju, upotpunjenu novim infotainmentom.
Funkcionalnost i ergonomija su pohvalni, a uz redizajn je stigao ‘fini dodir’ svježine. Teško je naći zamjerku i ono što smo zaključili jeste da je ovo ‘ušminkani i malo bolji Qashqai‘.Verzija s prednjim pogonom i 6-stepenskim mjenjačem dobra je, pogođena mjera.
Podvozje pruža dovoljno udobnosti, a istovremeno čvrstoću i preciznosti za sigurnu vožnju kroz okuke. Udaljenost od tla omogućava i terenske izlete, za koje je prednji pogon s kontrolom proklizavanja sasvim dobro prilagođen
Od osnovnog turbo benzinca s 240 Nm u solidnoj izvedbi koju potvrđuje masa od tonu i po ne mogu se očekivati čuda, ali upravo je to prava mjera. Motor je uglađen i ravnomjerno otpušta snagu, a mjenjač je precizan i ugodan.
Jasno, nema tu žestine koju, na primjer nudi verzija sa 160 KS, ali fino povuče i činjenica da najveću snagu razvija pri 5000/min pokazuje da su performanse ‘upotrebljive’ do stotke ubrzava za 10,4 s .Naravno, nije to brojka za one koji vole dinamičnost, ali u realnim je uslovima sasvim dovoljno, a motor je ugodan. Najveća brzina od 203 km/h pokazuje da ta motorizacija ima adute i na autoputu .
Motor je u gradu žustar i poletan, a na otvorenoj cesti jako dobar. Dobro održava visoke brzine (140 do 160 km/h) ima daha, naravno ne pretjerano, i ne toliko koliko je potrebno za preticanje.
Precizan 6-stupenski mjenjač doprinosi dinamičnosti i poboljšava međuubrzanja, ali i bez čestog šaltanja može se ugodno voziti. Sve upotpunjuje, za crossover vrlo dobra aerodinamika i kvalitetno, ‘konkretno’ podvozje sa snažnim kočnicama (Renaultov ‘specijalitet’) i preciznim volanom.
To je, zbilja, ugodan ‘dugoprugaš’, čemu doprinosi i, povoljna potrošnja, od oko šest litara. I na kraju, zaključak. Kadjar je zaista fin, dorađen crossover, s bogatom opremom. Popularnost ovog crossovera na našem tržištu je manja nego što je, realno,zaslužuje… Cijena testnog vozila s opcijama: 49.900 KM
Kupci u ovoj akciji, uz akcijsku cijenu dobivaju i gratis
Paket NAVIGACIJA LIMITED
Navigacijski sistem + DAB
Kartografija Evrope
Pomoć pri parkiranju sprijeda i straga
Serijska oprema
Serijska oprema BOSE
Dodatno na opremu LIMITED
Vožnja / Sigurnost
Dizajn
Full LED Pure Vision svjetla
Upozoritelj za prekoračenje brzine
Sistem za pomoć pri parkiranju sprijeda i straga
Multimedija
Multimedijski sistem R-Link 2 s 7″ zaslonom osjetljivim na dodir + Radio Bose Energy Efficient Series + navigacijski sistem + DAB Kartografija Evrope
Internet povezivost