Prošlogodišnji vrtoglavi uspon (+54 posto) vratio je C3 u elitno društvo modela koji na Starom kontinentu uspijevaju pronaći više od 200.000 kupaca. Citroenov bestseller u prvoj punoj godini na tržištu postao je pogonski motor francuske kompanije, a dodatno zadovoljstvo (i zaradu) svima koji su „gurali“ treće izdanje C3 donosi činjenica da je većina kupaca birala bolje opremljene verzije.
Predstavljanje aktuelnog C3 krajem 2016. pratile su kritike na račun dinamičkih osobina, prtljažniku koji je neznatno manji u odnosu na drugo izdanje i tvrdoj plastici u unutrašnjosti. No, sve zamjerke s vremenom su se pokazale potpuno irelevantnim jer C3 je i 2018. započeo u istom ritmu. Tajna uspjeha zasigurno dijelom leži u izgledu koji izlazi iz standardnih okvira.
Polazna tačka
Citroen je uspio stvoriti automobil koji se izdvaja iz mase. Smjernice je udario Cactus, ali zaobljene povišene linije zbog kojih C3 na trenutke djeluje kao mali SUV imaju svoj učinak. Nije zanemariva ni udobnost koja je ponovno postala jedna od polaznih tačaka Citroenovih modela, ni lakoća upravljanja, praktičnost i opremljenost. U konačnici faktora je puno, ali onaj osnovni koji donosi prevagu je omjer uloženog i dobivenog.
Otkriva to i testni model opremljen najbogatijim paketom Shine (najtraženiji na evropskom tržištu) pogonjen 1.2 trocilindričnim turbobenzinskim motorom sa 110 konja. Početni iznos od 30.900 KM dodatnom opremom narastao je na 33.300 KM, što nije malo, ali uključuje sve što je neophodno za udobnu i sigurnu vožnju te kako bi izgledao po ukusu vlasnika.
Novi mjenjač
Pravi razlog novog susreta s C3 je ručni mjenjač sa šest stepeni prijenosa, karika koja je nedostajala kako bi maleni motor dodatno iskazao svoje potencijale. Uz poneku vibraciju pri pokretanju 1.2 PureTech sa 110 KS vuče vrlo solidno poput najboljih trocilindraša na tržištu, a u zoni između 2.000 i 3.000 okretaja pruža najbolje od sebe. Novi mjenjač najviše traga ostavlja na vožnju autocestom i otvorenim pravcima.
Za zakonom dozvoljenih 130 km/h sada je dovoljno nepunih 2.500 okretaja što osim što smanjuje buku, smanjuje i potrošnju. U gradskoj vožnji vrijednosti potrošnje nisu se značajnije promijenile, ali u konačnom zbiru, u odnosu na mjenjač s pet brzina prosječna potrošnja je smanjena za 0,3 litre.