Bh. brand: KolMix začini za savršene obroke

Kompanija KolMix iz Velike Kladuše u više od dvije decenije postojanja razvila je širok asortiman proizvoda, međi najpoznatijim su začini i dodaci jelima, koji su osvojili ne samo domaće nego i inozemno tržište.

338
KolMix začini

KolMix d.o.o. je bosanskohercegovačka kompanija osnovana u Velikoj Kladuši s primarnim ciljem proizvodnje začina. Od te jedne mješavine začina s povrćem, KolMix  je vremenom proširio asortiman, stvorio nove brendove te počeo  proizvodnju različitih mješavina začina za domaće tržište i za poznate svjetske trgovačke lance pod njihovim robnim markama. Bogatu lepezu proizvoda KolMixa danas tako čine razne mješavine začina, vanilin šećer, prašak za pecivo, palenta, kao i razne vrste juha.

Njihova priča počinje prije  više od dvije decenije, a ono što je obilježava jeste to što se prije svega radi o porodičnoj firmi i da je sav uspjeh plod ljubavi prema onome što rade i želje za uspjehom.

„Naša priča počinje osnivanjem firme za proizvodnju začina 1998. godine u Velikoj Kladuši . Želeći svojim sugrađanima i svojoj državi ponuditi nešto domaće, porodica Mezildžić donosi odluku o pokretanju proizvodnje mješavine prirodnih začina kao dodatak jelima prilikom kuhanja te osnivamo firmu pod nazivom KolMix d.o.o. Historija naše firme utemeljena je proizvodnjom našeg prvog proizvoda pod nazivom KolMix- mješavina začina sa povrćem  koji je do danas zadržao svoj izvorni izgled i prepoznatljivost. Danas, 21 godinu kasnije kompanija ima tri brenda i više od 100 proizvoda u svojoj proizvodnoj liniji, kao i mnoge druge proizvode koje proizvodimo za druge kompanije pod robnim markama“, za Business Magazine kaže Nedžad Mezildžić, osnivač i direktor kompanije KolMix.

Širenje asortimana

Sam početak nije bio lagan, a najveći izazov prilikom pokretanja kompanije i brenda bio im je nesigurnost tržišta.

„Krenuli smo bez prethodno potpisanih ugovora sa kupcima, imali smo samo vjeru u ovaj brend i puno volje za radom. Za početak, naš pravac i orijentacija bilo je domaće tržište, međutim nakon pozitivnih kritika i prepoznavanja na tržištu počeli smo sa izvozom. Danas izvozimo u sve zemlje okruženja kao i EU, do sredine 2019. planiran je i prvi izvoz za SAD“, ističe Mezildžić.

Zahvaljujući velikom naporu i trudu tima koji godinama sarađuje, KolMix je nastavio svoju ekspanziju tokom godina kako na proširenju prostoru firme, tako i na povećanju broja uposlenika i svakako na sve većem broju novih artikala u ponudi. Nakon plasmana prvog proizvoda na tržište te odlične ocjene koju su dobili od strane potrošača, KolMix tim odlučio je kupcima ponuditi još vrsnih proizvoda pod brendom KolMix. Brojna istraživanja, analize te pripreme doveli su ih do ideje da svoju ponudu dopune mješavinama začina čija proizvodnja je uskoro i počela. Na tržište su nakon kratkog vremena lansirali Mješavinu začina za piletinu, Mješavinu začina za gulaš, te KolMix ljuti začin, koji su svakako obogatili i dodatno začinili razna jela, te su svoju KolMix- mješavinu začina sa povrćem počastili novim nazivom KolMix dodatak jelima s povrćem. Vremenom je rastao broj proizvoda, te je novi brend Pomoć pri kuhanju nastao 2013. godine, a brend Mixes dvije godine kasnije.

Kontinuirano usavršavanje postojećih proizvoda, proširenje asortimana, mijenjanje dizajna ambalaže govori koliko se ova kompanija trudi svojim potrošačima uvijek ponuditi nešto novo. Tako osim standardnih KolMix dodataka jelima u kesicama, PET ambalaži ili posudama tu je i Pomoć pri kuhanju –začini u staklenim ambalažama. Zbog  zanimljivih ambalaža koje čuvaju okus i svježinu, KolMix dodaci jelima i začini postali su nezaobilazni sastojci jela domaćica širom BiH i svijeta, ali i najiskusnijih kuhara koji rade u vrhunskim restoranima.

„Konstantno unapređivanje proizvodnje, ulaganje u marketing kao i stalno prisustvo na tržištu koje koristimo za osluškivanje potreba naših potrošača doprinijeli su razvoju našeg brenda. Sa više od 20 godina iskustva iza nas danas se smatramo jednim od lidera u proizvodnji začina. Trudimo se, pored kvalitete, da svi naši proizvodi imaju svoj identitet koji je prepoznatljiv i sa najvišim svjetskim standardima. Smatramo da smo zadnjih godina uspjeli izbaciti dosta novih proizvoda na tržištu sa ovim receptom i svaki put smo imali uspjeha. Rado sa EU i praćenje direktiva kao i zadovoljavanje zahtjeva koji nam dolaze od stranih kupaca, košta nas mnogo ali se na kraju isplati jer se usavršavamo i držimo trend koji je aktuelan“, dodaje Mezildžić.

Na pitanje po čemu se KolMix izdvaja od svih drugih brendova, Mezildžić kaže da za razliku od konkurencije koja ima sličan prozvodni program,oni su se fokusirali najviše na začine i  od domaćih kompanija imaju najširu paletu proizvoda u tom segmentu.

„Pored mješavina začina jedina smo firma u BiH koja ima proizvodnju začina u malim staklenkama koje su premium kvalitete. Svaka sirovina pažljivo se bira kako bi našim potrošačima ponudili samo najbolje što se može ponuditi jer to i zaslužuju“, dodaje Mezildžić.

Prepoznati i u inozemstvu

Za kvalitet proizvoda zaslužna su 22 uposlenika, od kojih pet radi u administraciji, dok ostali sa dva tehnologa rade u proizvodnji. Za svoje radnike održavaju radionice koje im pomažu da se kao kolektiv unapređuju i zajedno uče nove tehnologije i standarde. Proizvodi brenda KolMix u BiH mogu se naći  u više od 3.000 maloprodajnih objekata.

„Imamo poteškoća da nove proizvode plasiramo u neke domaće lance. Odgovori koje uvijek dobijamo su isti, kako nema prostora na policama za nove proizvode, iako smo svjedoci da strani brendovi bez problema svoje nove robe izlažu, ali šta je tu je mi se i dalje borimo i trudimo“, ističe Mezildžić.

Iako nedovoljno prepoznat od strane domaćih lanaca, KolMix je itekako prepoznat u inozemstvu. KolMix  začini se mogu naći na policama trgovina u Austriji, Švedskoj, Norveškoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Albaniji, UEA, Keniji kao i Crnoj Gori gdje imaju svoga distributera.

A da se radi o kvalitetnim proizvodima, govori i činjenica da se KolMix začini mogu pohvaliti HACCP certifikatom koji su uveli 2008. godine i IFS standardom koji od 2012.godine uspješno produžuju što je zaista dokaz da su proizvodi ove kompanije sigurni i pouzdani.

„Jedna od zanimljivih činjenica, koju naši kupci ne znaju, je da pored našeg brenda proizvodimo  robne marke i za velike kompanije kao što su Spar, Hofer, Aldi, Lidl te Mercator, Tuš i Konzum tako da zajedno sa našim proizvodima u našem proizvodnom asortimanu proizvodimo više od 150 različitih proizvoda“, dodaje Mezildžić.

S obzirom na to da su im kupci na prvom mjestu velika pažnja posvećuje se i komunikaciji sa vjernim potrošačima koja se odvija uglavnom putem društvenih mreža.

„Trudimo se da maksimalno upoznamo kupce sa našim proizvodima te da odgovorimo na svaki njihov upit jer je to jedan od modela koji je danas najpopularniji kod naših potrošača . Također, redovno imamo promocije naših proizvoda širom zemlje. Smatramo da je komunikacija između proizvođača i kupca veoma bitna“, objašnjava Mezildžić.

Planovi za naredni period usmjereni su na  podizanje svijesti o brendu KolMix na domaćem tržištu, jer koliko god da su izvozno orijentirana kompanija, domaće tržište je veoma bitno te smatraju da svakako imaju svoje mjesto i na našem tržištu.

KolMix ocjenjuje sebe

-Kvalitet =  5

-Odgovornost prema poslu i poštovanje saradnika = 5

-Marketing =  5

-Imidž =  5

-Odnosi s medijima =  5

-Zadovoljstvo i komunikacija s kupcima/korisnicima =  5

 

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here