Inovativnim poslovnim modelom “Najbolje od dvaju svjetova”, FlixBus uveo je tradicionalnu autobusnu industriju u digitalno doba. Putnici BiH profitiraju od širenja zelene mreže, rasta i razvoja lokalnog gospodarstva, te višeg standarda putovanja za svakog putnika
FlixBus nastavlja sa širenjem mreže kroz BiH, ali i ostatkom CEE regije na način jačanja regije uz potporu lokalnih autobusnih partnera Biss toursa i Centrotransa, ali uskoro i uz potporu novih saradnika.

Za najbrže, FlixBus lansira ograničen broj karata za 9 KM od 16.11. do 17.11. za sva putovanja iz BiH prema Sloveniji i Njemačkoj u periodu od 20.11. do 20.12.2017. godine.
Karte su dostupne putem www.flixbus.hr, FlixBus aplikacije ili na više od 80 prodajnih mjesta.

FlixBus, evropski lider u prijevozu putnika nakon ulaska na tržište BiH u junu ove godine jača na tržištu Bosne i Hercegovine, te time nudeći putnicima kombinaciju visoko razvijene tehnologije, kao i iskustvo tradicionalnih lokalnih prevoznika. Rast i razvoj na tržištu u posljednjih nekoliko mjeseci pokazatelj su da, upravo stavljanje putnika u središte strategije čini ovaj poslovni model uspješnim na svakom tržištu.

„Drago nam je da su putnici BiH posljednjih nekoliko mjeseci prepoznali prednosti putovanja FlixBusom, što nam je dalo dodatni vjetar u leđa da se više fokusiramo na jačanje tržišta u BiH, te radimo intenzivno na daljnjem povezivanju s drugim državama.˝, izjavio je Boris Blažević, izvršni direktor FlixBusa za CEE regiju.

Od pokretanja prve linije u junu u kojom je Sarajevo postalo prva polazna tačka FlixBusa u BiH uz postojeće destinacije: Sarajevo, Kakanj, Zenica, Žepče, Maglaj, Doboj, Derventa i Brod umrežene su još dvije i to: Visoko i Kiseljak. Putnicima BiH omogućena su direktna putovanja prema Sloveniji, te prema 23 destinacije u Njemačkoj.
Svakodnevnim autobusnim linijama kroz glavna velika čvorišta FlixBusa poput Ljubljane, Münchena, Frankfurta ili Stuttgarta, uz jedno presjedanje moguće je i putovanje prema više od 1.200 destinacija u 26 evropskih zemalja. Osim novih mogućnosti putovanja iz BiH, otvorena su i vrata prema BiH u vidu razvoja regionalnog turizma, te mogućnosti otkrivanja Bosne i Hercegovine kao važne turističke destinacije za novih potencijalnih 30 miliona FlixBus putnika godišnje.

FlixBus nastavlja sa širenjem mreže Bosnom i Hercegovinom, ali i ostatkom CEE regije.
Dobrim planiranjem i razvojem mreže linija, one postaju frekventnije, a time se povećava i bolja povezanost gradova i država međusobno. U skladu s time, naglasak je na dodavanju što više novih destinacija u BiH, te njihovo povezivanje s ostatkom CEE regije odnosno ostalih zemalja Europe.

˝Ovakav razvoj nam je omogućen zahvaljujući našim partnerima Biss tours-u i Centrotrans-u koji su prepoznali budućnost u našoj zajedničkoj saradnji. Zajedno otvaramo nova radna mjesta, te pozitivno utičemo na privredni rast. Cilj nam je umrežavanje što više destinacija u BiH s novim destinacijama, prvenstveno u regijskim zemljama, a zatim i u Evropi, nudeći prepoznatljiv i visok nivo kvalitete putovanja po pristupačnim cijenama. Uskoro će nam se pridružiti i novi partneri kako bi nastavili u smjeru širenja˝, dodao je Blažević.

U CEE regiji koja uz BiH čine Hrvatska, Slovenija i Srbija do sada je putovalo više od 800.000 putnika koji su upoznali sve benefite koje pruža FlixBus zelena mreža koju čini 200.000 dnevnih veza kroz 1200 destinacija u 26 evropskih zemalja. Sve veze i frekventnosti linija iz i prema Bosni i Hercegovini može se provjeriti na www.flixbus.hr.

Zelena i pametna putovanja dostupna svima

Visok nivo usluge, te odličnu široku mrežu autobusnih linija širom Evrope, FlixBus pruža po pristupačnim cijenama. Kao prednost za putnike ističe se prije svega sigurnost, ali i udobnost. Stoga FlixBus u svakom svom autobusu osigurava više prostora između sjedišta, utičnicu, besplatan internet, besplatan kofer sa ličnim stvarima, te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska. Kako bi planiranje putovanja bilo još jednostavnije, FlixBus je od prošle godine integrisan i u Google karte.

Isto tako FlixBus svojim korisnicima nudi mogućnost kupovine karata putem www.flixbus.hr, besplatne mobilne aplikacije, koja putniku pruža mogućnost samostalnog planiranja puta, pravovremenih informacija o posebnim ponudama ili o stanju na cestama, te ono najvažnije, kupovinu karata bez čekanja u redu. Za one koji kartu vole kupiti lično, na raspolaganju je više od 80 prodajnih mjesta širom BiH, te se tako karte mogu kupiti u turističkim agencijama ili na autobusnim stanicama.

“Svi zeleni autobusi potpuno su opremljeni prema FlixBus standardima, te putnicima pružaju jednaku uslugu kao i putnicima FlixBusa u Parizu, Milanu, Berlinu, Zagrebu ili Sarajevu. Mi ne nudimo samo prijevoz od tačke A do tačke B. Svim našim putnicima želimo ponuditi doživljaj putovanja uz najviši nivo usluge po najboljoj cijeni.To nam je dodatna motivacija da konstatno razvijamo svoje poslovanje u skladu s visokom odgovornošću prema našim putnicima, ali i okolišu“, naglasila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za CEE regiju.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here