Citroën C-Elysée je dizajniran prvenstveno da bi zadovoljio očekivanja međunarodnih tržišta, a proizveden je uz primjenu sveobuhvatnog znanja marke Citroën. Kada je u pitanju Peugeot 301 ovo je prvo vozilo posebno razvijeno od strane tržišne marke za automobilski segment B limuzina. Namijenjen je kupcima na međunarodnim tržištima koji su u potrazi za limuzinom s kojom bi naglasili svoj status.
Novi Citroën C-Elysee: Udoban i statusni automobil
Citroën danas predstavlja novi C-Elysée. Troprostorna limuzina namijenjena međunarodnom tržištu obilježila je dvostruki uspjeh tržišne marke: prodajni uspjeh sa više od 400 hiljada prodanih primjeraka od ulaska na tržište krajem 2012. godine i to na velikim tržištima kao što su Kina, Turska i Alžir, te sportski uspjeh s tri naslova svjetskog prvaka među konstruktorima na prvenstvu FIA WTCC. Osim toga, došlo je do promjena u dizajniranju novog modela, od sada ima izrazitiji prednji dio, zadnja 3D svjetla, novi ukrasni profil, nove 16-inčne aluminijske felge i dvije nove boje karoserije. Vozilo, koje je popularno zbog udobnosti i kvalitete boravka koju pruža, obogaćeno je tehnologijama za jednostavniju vožnju, između ostalog, sistemima Citroën Connect Radio i Citroën Connect Nav sa 7-inčnim ekranom na dodir. Model će se naći u prodaji od prvog kvartala 2017. godine.
Redizajn prodajne i sportske uspješnice
Sa svojim stilom, karakteristikama i funkcijama namijenjen je kupcima koji su u potrazi za kvalitetnom i dostupnom troprostornom limuzinom. Vozilo, koje se krajem 2012. godine prvi put našlo u prodaji u sredozemnoj regiji, a krajem 2013. godine i u Kini, etabliralo se kao prodajna uspješnica marke na značajnim tržištima kao što su Kina, Turska i Alžir. Od početka prodaje do danas prodano je više od 400 hiljada vozila C-Elysée širom svijeta. U 2015. godini bilo je registriranih 117 hiljada vozila C-Elysée, od toga skoro 90 hiljada u Kini. Iste godine je C-Elysée postao dostupan u nekim evropskim državama kako bi članovi Citroënove mreže mogli prodavati one primjerke koje su do tada prodavali vanjski zastupnici.
Tržišni uspjeh modela na glavnim tržištima pratio je i uspjeh vozila C-Elysée na svjetskom prvenstvu FIA WTCC. Citroën je tokom tri godine učestvovanja osvojio tri naslova svjetskog prvaka među konstruktorima i tri naslova svjetskog prvaka među vozačima. Vozilo C-Elysée WTCC, koje je omogućilo još bolju prepoznatljivost ovog modela i tržišne marke Citroën, danas prepušta svoje mjesto novoj sportskoj avanturi s novim modelom Citroën C3 koji će se takmičiti na prvenstvu FIA WRC.
Sratna cijena novog modela C-Elysee iznosi 19.338,00 KM sa uračunatim PDVom, a u pitanju je paket opreme Live.
Novi Peugeot 301, dizajniran i opremljen u korak s vremenom
Novi Peugeot 301 je prvo vozilo koje je tržišna marka razvila posebno za države u kojima su kupci u potrazi za limuzinom sa troje vrata s kojom bi naglasili svoj status. Ovo vozilo je proizvedeno posebno za tržišta kojima je namijenjeno, zato ispunjava očekivanja kupaca i u skladu je sa njihovim uobičajenim iskustvima u vožnji.
Karoserija ove limuzine je elegantno isklesana prema najnovijim dizajnerskim smjernicama tržišne marke. Na gornjem rubu uspravne prednje ukrasne maske ispisano je ime marke, a na sredini se nalazi logotip lava. Farovi koji su izrađeni od tri materijala glatko su ugrađeni u karoseriju, dok su zadnja opalna svjetla u obliku tri kandže.
Vozač i njegova četiri saputnika smješteni su u udobnom i visokokvalitetnom putničkom prostoru. Prtljažnik sa 640 litara zapremine je među najvećim u ovom segmentu. Prtljažnik čije su dimenzije 506 dm3 (VDA 210) može se u trenutku povećati na 1332 dm3 (VDA 214) zahvaljujući djeljivoj zadnjoj klupi za sjedenje 1/3-2/3.
Peugeot 301 se odlikuje ekskluzivnom opremom i uslugama, između ostalog velikim 7-inčnim ekranom na dodir, aplikacijom za povezivanje Mirror Screen triple play (MirrorLink®, Android Auto®, Apple CarplayTM), navigacijskim sistemom 3D TomTom i kamerom za vožnju unazad.
Postoji također i širok izbor vrhunske opreme za sigurnost koja uključuje sisteme ABS, ESP, kočenje u nuždi (EBA) i sistem za kontrolu tlaka u gumama. Putnici su zaštićeni prednjim i bočnim zračnim jastucima, a na zadnjim sjedalima sa tritočkovnim sigurnosnim pojasevima. Zadnja sjedala su opremljena Isofix pričvršćivačima za dječje sjedalice.
Vozilo ima dinamičku upravljivost visokih performansi i pruža odličan odnos između udobnosti i ponašanja na cesti u svim uvjetima vožnje. Kao i kod ostalih modela u ponudi, i ovo vozilo je rezultat stručnog znanja dizajnerskih timova.
Najsavremeniji motori Euro 6 pružaju užitak u vožnji i jednostavnost upravljanja. Izbor benzinskih motora zasniva se na motorima 1.2L PureTech 82 in 1.6L VTi 115. Isti se može kombinirati sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT6. Dizelski motor 1.6L BlueHDi 100 isto tako postiže rekordne emisije.
Novi Peugeot 301 je dizajniran kako bi bio u stanju nositi se sa zahtjevnim vremenskim uslovima i uslovima u vožnji. Ovo vozilo, između ostalog, ima specifičan ovjes, izolaciju i načine pričvršćivanja određenih elemenata.
Cijena novog Peugeota 301 starta već od 19.338,00 KM za paket opreme Access. Više na www.peugeot.ba