Najpoželjniji poslodavci u BiH biraju se na osnovu istraživanja koje već jedanaestu godinu zaredom provodi portal Posao.ba. Cilj ovog istraživanje jeste podsticati kompanije da unapređuju svoje odnose prema zaposlenicima te da nude bolje uslove za rad i da više ulažu u razvoj zaposlenih kao i odati priznanje onima koje to već čine. Ovo priznanje postalo je jedno od najprestižnijih priznanja u poslovnoj zajednici Bosne i Hercegovine što pokazuje da su kompanije prepoznale  važnost dobrog upravljanja ljudskim potencijalima kao i značaj ovog projekta.

Ove godine glasači su birali između čak 400 nominovanih kompanija, a priznanja će biti dodijeljena za tri najbolja u svakom pojedinačnom sektoru, te za TOP 10 Najpoželjnijih poslodavaca.

Intervjui sa nominovanim kompanijama su objavljeni na www.posao.ba kako bi se glasači bolje upoznali sa njihovom organizacijskom kulturom, procesom zapošljavanja i prednostima koje nude zaposlenima. Dobitnici ovog prestižnog priznanja iz proteklih godina predstavljeni su na www.poslodavac.ba

Dodjela priznanja „Najpoželjniji poslodavac 2017“

Svečana ceremonija dodjele priznanja „Najpoželjniji poslodavac 2017.“ održat će se 12. maja 2017. godine u Kongresnom centru Hotela Hills, Ilidža, sa više od 350 zvanica među kojima su: predstavnici najuspješnijih kompanija u BiH, predstavnici najvišeg nivoa vlasti te vladinih i nevladinih institucija relevantnih za razvoj privrede i zapošljavanje, predstavnici Evropske unije, međunarodnih organizacija i specijalnih misija u BiH, predstavnici najvećih razvojnih projekata te diplomatski kor. Ceremoniju će pratiti najvažnijih mediji u zemlji.

Šta je brend poslodavca i koliko znamo o njemu?

Istraživanja pokazuju da jak brend kompanije smanjuje troškove novih zapošljavanja za polovinu, kao i broj otkaza od strane zaposlenih za 28 posto.

83 posto regrutera smatra da je snažan brend poslodavca presudan faktor u zapošljavanju vrhunskih talenata, dok je vjerovatnoća dva puta veća da će kandidati razmatrati zaposlenje u kompaniji koja ima dobro izgrađen brend.

Situacija na tržišu rada BiH nije mnogo drugačija u odnosu na globalne trendove, obzirom da se kompanije  sve više susreću sa problemima pronalaska i zadržavanja odgovarajućih uposlenika. Problem postaje još veći prilikom pronalaska vrhunskih talenata i iznalaženja načina njihovog privlačenja i motivisanja za ostanak u kompaniji.

Kako priznanje „Najpoželjniji poslodavac“ doprinosi izgradnji snažnog brenda kompanije?

Priznanje „Najpoželjniji poslodavac“ omogućuje kompaniji da se pozicionira u svijesti poslotražioca kao mjesto na kojem bi oni željeli raditi i napredovati, doprinosi jačanju atraktivosti kompanije i vrijednosti njenog brenda iz ugla javnosti i njenih budućih uposlenika, dok postojećim uposlenicima daje potvrdu da rade na najpoželjnijem mjestu na tržištu rada u Bosni i Hercegovini, što doprinosi njihovom opštem zadovoljstvu i povećanoj produktivnosti i motivaciji na radnom mjestu.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here