Tu je potpuno novi način plaćanja koji sada omogućuje plaćanje računa u samo nekoliko sekundi. To je unosno i sigurno u isto vrijeme, posebno za kupce.
Fokus nije na maloprodaji, već na online trgovinama. U novom načinu plaćanja sada učestvuje 15.000 trgovaca, a uskoro će ih biti i više. Skepticizam onih koji prvi put plaćaju s “klikni i plati” (eng. “Click and Pay” ) vjerovatno će biti veliki.
Uglavnom, pružatelji usluga žele postati konkurencija PayPalu. Podaci o računu se pohranjuju, a iznos se zatim automatski tereti s računa u roku od nekoliko dana. Uz “klikni i plati” još je lakše, prenosi Fenix Magazin.
Korisnici koji žele plaćati na ovaj način trebaju samo svoju e-mail adresu. Nakon kupovine potvrđujete odgovarajući način plaćanja i kupovina je završena.
Za novi način plaćanja i dalje je potrebna registracija. To vam omogućuje, na primjer, autorizaciju plaćanja određenog iznosa. Ovo je namijenjeno za sprečavanje prevarnih radnji, navode njemački mediji.
U principu, mnogi renomirani dobavljači već učestvuju u procesu plaćanja, kao što su Media Markt, Saturn, Lidl i Kaufland. Posljednja dva navedena učestvuju u procesu plaćanja putem svoje online trgovine.
Fleksibilnost i brzina u poređenju s drugim načinima plaćanja ovdje su odgovarajuće veće. Osim toga, ovaj proces plaćanja je i sigurniji. Stoga se može pretpostaviti da će mnogi kupci isprobati “Klikni i plati” u sljedećih nekoliko sedmica i mjeseci.