Iz godine u godinu, Crna Gora se uspješno pozicionira kao luksuzna i atraktivna destinacija za turiste iz cijelog svijeta, a brojni svjetski poznati magazini i sajtovi posvećeni putovanjima svrstavaju je na liste najpopularnijih ljetnjih destinacija u Evropi. Takođe, tokom prethodnih godina, a posebno u 2022, tržište nekretnina u Crnoj Gori je procvjetalo, a stranci su investirali više nego ikada. O ovim temama, ali i o tome šta nas očekuje ovog proljeća u Portonovom, jednom od najluksuznijih rizorta u regionu, razgovarali smo sa Rashadom Aliyevim, izvršnim direktorom kompanije Azmont Investments, u čijem vlasništvu je i Portonovi rizort.
BM: Nakon veoma uspješne praznične sezone, ponovo nastojite da oduševite sve svoje posjetioce. Šta nas sve očekuje ovog proljeća u Portonovom?
ALIYEV: Praznična sezona je zaista bila za pamćenje! Upravo u tom stilu planiramo da proslavimo i početak ljepših i sunčanih dana i tim povodom, od 28. aprila do 7. maja, na Marina trgu organizujemo pravu Proljećnu sagu. Niz zanimljivih manifestacija postarat će se da se svako ko bude kročio u naš rizort doživi nezaboravno iskustvo. Moram priznati da cio naš tim sa velikim nestrpljenjem iščekuje koncert Jelene Rozge, ali podjednako se radujemo i jedinstvenoj izložbi Ex-Yu automobila i posebnoj vožnji od Portonovog do Titove vile i nazad. Pored toga, na Marina trgu bit će organizovan i proljećni bazar, a takođe tokom svih deset dana bit će zanimljivih događaja, za sve uzraste i ukuse.
BM: Prethodne godine Portonovi je ostvario zaista izvanredne rezultate kada je u pitanju posjećenost rizorta, a podaci govore i da je rekordan broj stranaca kupio nekretnine u Crnoj Gori. Kakva su vaša očekivanja za ovu sezonu?
ALIYEV: Proteklih nekoliko godina bile su veoma nepredvidive – i na domaćoj i svjetskoj sceni došlo je do brojnih dešavanja koja su umnogome izmjenila način poslovanja i vodeće trendove. Iz njih smo izašli bogatiji za brojna iskustva i lekcije, te smo veoma ponosni što smo, uprkos svim izazovima, uspjeli da se prilagodimo i doprinesemo rastu crnogorskog tržišta nekretnina, kao i čitave industrije turizma. Jedan od dokaza da su uloženi napori Portonovi tima ka stalnom rastu i unapređivanju servisa prepoznati od strane posjetilaca je i nagrada Booking.com Traveller Review Award.
BM: Na koji način je prisutnost rizorta povećala privlačnost Crne Gore kao mjesta za investiranje?
ALIYEV: Kao investitor, u kompaniji Azmont Investments smo ponosni na to što smo prepoznali izvanredni potencijal Crne Gore i njenih prirodnih ljepota. Upravo zato smo baš ovde, u zemlji koju mnogi poznati svjetski magazini već godinama stavljaju na liste najpopularnijih ljetnjih destinacija, kreirali idilično naselje koje privlači pažnju turista iz svih krajeva svijeta. To su prepoznali i brojni investitori, koji su kupili nekretnine u okviru našeg rizorta. To je dodatni dokaz da, iako ne možemo tempirati tržište koje je praćeno velikim rizicima i ulaganjima, posjedovanje jedne ovakve nekretnine može predstavljati stalan izvor odličnih prihoda, ali i mira, zadovoljstva i uživanja. Naš cilj je da kontinuirano podstičemo ekonomski rast, dok nastavljamo da unapređujemo ono što Crnu Goru čini privlačnom turistima, jer ona je zaista jedan od najpotcijenjenijih dragulja Evrope.