Šestu godinu zaredom, svjetski poznati Black Friday kompanija dm zamjenjuje Giving Friday-om, kada pet posto ukupne zarade na taj dan donira narodnim kuhinjama širom BiH.
Zahvaljujući kupcima i njihovoj podršci, dm je ove godine od ostvarenog prometa na dan 29.11. izdvojio 66.670 KM koji će biti donirani u 25 narodnih kuhinja s ciljem osiguravanja obroka za one koji su u potrebi.
„Izuzetno smo sretni što naši kupci prepoznaju vrijednost Giving Friday inicijative i što, zajedno s nama, doprinose kreiranju pozitivnih promjena u zajednici. Ova donacija je još jedan korak ka ispunjenju naše misije da budemo partner zajednici i pružimo podršku tamo gdje je najpotrebnija,“ izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga u dmBiH.
Tradicionalni Giving Friday u dm-u započeo je 2019. godine i do danas je ova kompanija donirala 218.129 KM za pomoć narodnim kuhinjama širom Bosne i Hercegovine. Ova sredstva su omogućila 42.653 obroka za najugroženije građane.
U pripremi i podjeli obroka i ove godine će učestvovati dm zaposlenici, koji će iskoristiti jedan plaćeni radni dan, obavljajući društveno koristan rad.