Ukupna ulaganja DB-a te savezne i pokrajinske vlade iznosit će oko 16,4 milijarde eura samo u 2024. godini, objavile su u ponedjeljak Njemačke željeznice.
Njemačka željeznička mreža smatra se dotrajalom i preopterećenom, s prekidima, popravcima i građevinskim radovima na glavnim rutama koji doprinose problemu hroničnih kašnjenja vlakova.
Posljednji godišnji izvještaj o stanju željezničke infrastrukture u 2022. godini procjenjuje da “potrebe uzrokovane zastarjelošću” dosežu 103,4 milijarde eura, a više od polovice tog iznosa, 59,9 milijardi, potrebno je za radove na mostovima, prenosi SEEbiz.
Najvažniji građevinski projekt ove godine bit će generalna obnova koridora Ridbahn između Frankfurta i Mannheima.
Ruta, koja je važan prometni koridor na zapadu Njemačke, planira se potpuno zatvoriti za promet na pet mjeseci.
Ova obnova prva je od 40 generalnih obnova planiranih u nadolazećim godinama, kojima će se zbog opsežnih radova privremeno isključiti iz prometa važni dijelovi željezničke mreže.