Prvo desetljeće najveće konferencije o robi široke potrošnje

U Sarajevu je završen 10. jubilarni FMCG RETAIL SUMMIT, konferencija kojoj je prisustvovalo više od 500 učesnika iz ove velike i značajne industrije.

32

Bila je ovo prilika da se na jednom mjestu okupe predstavnici svih značajnih kompanija, te zajedno sa organizatorom obilježe deceniju uspješnog poslovanja, edukacije, razmjene ideja, ali i postavljanje standarda  kada je u pitanju organizacija konferencija.

Kroz godine uspješnog održavanja, FMCG RETAIL SUMMIT – postao je platforma za komunikaciju, prezentovanje iskustava i praksi, ali istovremeno i način  za predstavljanje najnovijih trendova i inovacija u domenu robe široke potrošnje.

Istaknuti govornici na konferenciji bili su lideri iz industrije, istraživači, poduzetnici i stručnjaci, čije su inspirativne prezentacije pokazale koliko je ova industrija moćna i koliko nudi prilika za uspjeh, ali uz požrtvovan i predan rad.

Na ovogodišnjem Summitu održane su i tri panel diskusije u kojima je dat pogled na industriju iz ugla proizvođača, distributera i retailera. Bogat program konferencije uključivao je značajne teme o budućnosti industrije, uključujući održivost, digitalnu transformaciju, lanac snabdijevanja i potrošačke preferencije. Pored toga, događaj je pružio  priliku za umrežavanje i stvaranje poslovnih veza koje će podržati dalji razvoj industrije.

“Deseti i jubilarni FMCG RETAIL SUMMIT po mnogočemu je poseban. Ponosni smo kako rastemo i koliko je važan naš doprinos kompletnoj industriji, ali i ekonomiji naše zemlje. Vidimo to po mnogim parametrima, a jedan od njih je broj učesnika koji je iz godine u godinu veći, i to nas posebno veseli, jer interesovanje za našu konferenciju raste. Sretni smo, jer su značaj prepoznale multinacionalne, regionalne, ali i domaće kompanije. Moram napomenuti da je najposebniji trenutak konferencije dodjela priznanja za istaknute pojedince, koji svojim radom doprinose jačanju i razvoju ove industrije u Bosni i Hercegovini.”

Ove godine specijalno priznanje za Doprinos razvoju FMCG industrije dodijeljeno je tokom svečane večere ususret 10. FMCG RETAIL SUMMITU, koja je organizovana 5. marta. Ovo važno priznanje uručeno je Rusmiru Hrviću, CEO AS Holdinga.

Sada već tradicionalno dodijeljena su i priznanja najboljim category managerima iz vodećih trgovačkih lanaca u BiH.

Oni koji su svojim zalaganjem i predanim radom zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail lancu nagrađeni su priznanjima:

Mirjana Mazić Pirić, voditeljica odjela voća i povrća u kompaniji Bingo;

Jelena Radonja, category managerica za asortimane Bebe i djeca, Kućni ljubimci, Ženske i muške čarape, Sezona ljeto/plaža u kompaniji dmBiH;

Muamera Kulelija, category managerica kategorije Sredstva za pranje i čišćenje u kompaniji Konzum d.o.o. Sarajevo;

Jasmina Mešanović, category managerica za Snacks, Basic dry food, Basic Fresh food, Household u kompaniji Holdina;

Renata Ribičić, rukovoditeljica robnih programa Konditori, Zdrava hrana, Topli napici, Materijali za kolače i začini u kompaniji Kort marketi.

Pored priznanja istaknutim category managerima, najposebniji trenutak bila je dodjela nagrada simboličnog naziva “Naši heroji”, predstavnicima zaposlenika trgovačkih lanaca za svakodnevni trud i nastojanje da potrošačima pruže što bolju i kvalitetniju uslugu.

Ovogodišnji dobitnici nagrada su:

Semra Žerajić iz kompanije Bingo;

Elmina Mešanović iz kompanije dmBiH;

Nazif Škrijelj iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Mercator;

Mehmed Šahinović, iz kompanije Energopetrol;

Derviša Hadžajlić, iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Konzum;

Alen Žigić, iz kompanije Holdina;

Slađana Aleksić, iz kompanije Kort marketi.

Organizator ovog događaja je marketinška agencija Altermedia i InStore magazine.

Generalni sponzor: Ovnak – Frosch

Zlatni sponzor: Nelt, Coca-Cola, Mastercard, Cedevita vitamin water, NLB Banka, PepsiCo

Retail partneri: Bingo, Konzum, Mercator, INA, Energopetrol, dm BiH, Kort marketi, Z marketi

Veliki sponzori: Monri payments, Info Studio, Grand Kafa Black’n’Easy, Najlepše želje i Čoko Bananica, Mliječna Industrija 99, Lasta

Prijatelji projekta: Ledo, Menprom, Dr. Oetker, Meggle, Argeta veggie, Smoki, Podravka, Asbis, Binvest, Nostro, Sara, Sarajevski kiseljak, Hercegovina Produkt, Korlat, Antique, Festigia, Jeruzalem Ormož, Mak Zara.

Medijski pokrovitelji: Klix.ba, Dnevni avaz, Oslobođenje, Pink BH,  ATV, FACE TV, Hayat, Una, O kanal, RSG RADIO, Bljesak.info, Ladies In magazin, Faktor, Nova BH, OBN, O-više od klika, Antena Sarajevo, Poduzetnice, Visit BH, Business magazine, InStore magazine, Furaj.ba, Zdravi portal, Nova oprema, Dobar dan, akta, FBL, Azra, Raport, Connect Media, Total Media, Marx, Manager.ba, Max Media, Metro Media, Led media, Alfa TV.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here