“Ova sredstva će biti korištena za četiri komponente iz oblasti gradskog prometa, i to za sanaciju, rekonstrukciju i modernizaciju tramvajske pruge, zatim za obnovu voznog parka tramvajskog prometa, te izgradnju gradske prometnice i Transverzale dionica II (Bare-tunel Kobilja glava-Hotonj), kao i uređenje trolejbuskog depoa”, priopćio je Ured Vlade FBiH za odnose s javnošću.
Sredstva ovog zajma odobravaju se Federaciji BiH s rokom otplate od 20 godina i grejs razdobljem od pet godina koji je uključen u rok otplate, te dospijećem polugodišnjih rata u jednakim otplatama glavnice.
Razmatrana dokumentacija, posebno Ugovor o finansiranju zaključen između EIB-a i BiH u Sarajevu od 22. maja 2023. godine i Luksemburgu 15. juna 2023. godine, prihvatljiva je za Federaciju BiH.
Federacija BiH će sredstva zajma prenijeti na osnovu zajma na Kanton Sarajevo koje je krajnji korisnik i dužnik po ovom zaduženju. Federalno ministarstvo financija je zaduženo da sa Kantonom Sarajevo usuglasi i sklopi odgovarajući Podugovor o zajmu kojim će, u svrhu redovne otplate, definirati uvjete vraćanja sredstava koja se prenose na kreditnom osnovu.
Istovremeno je data suglasnost za zaključivanje Supsidijarnog sporazuma o zajmu između BiH i Federacije BiH, kao i Podugovora o zajmu između Federacije BiH i Kantona Sarajevo. Za potpisivanje Supsidijarnog sporazuma i odgovarajućeg Podugovora o zajmu ovlašćuje se federalni ministar financija.
Za realizaciju ove odluke i izvještavanje zaduženi su Federalno ministarstvo financija, Kanton Sarajevo i Ministarstvo prometa KS, svako u okviru svoje nadležnosti.
Kako je obrazložilo Federalno ministarstvo finansija donošenjem ove odluke stvara se osnova za potpisivanje Supsidijarnog sporazuma između BiH i Federacije BiH, kojim će se propisati uvjeti za davanje zajma Federaciji, a koji će biti identični uvjetima pod kojima EIB odobrava zajam BiH. Federacija će pod istim uvjetima sredstva zajma proslijediti dalje Kantonu Sarajevo.