Kako bi se suprotstavio gubicima koje je Starbucks sigurno predvidio, a kako su se bližili praznici, korporacija je objavila svoj Red Cup Day; marketinška strategija koja potrošačima daje priliku da uz svaku kupovinu dobiju besplatnu blagdansku čašu za višekratnu upotrebu.
Međutim, od najave promocije sredinom novembra, Starbucks je zabilježio pad dionica od 8,96 posto, što je jednako gubitku od 10,98 milijardi dolara, nivou najnižem od 1992. godine, piše Newsweek.
Pretpostavlja se da je najveći razlog nedavni globalni poziv na bojkot marki i franšiza za koji organizatori bojkota navode da direktno ili indirektno ekonomski pogoduju Izraelu”
Uprkos gubitku vrijednosti, kako ekonomskom tako i društvenom, izvršni direktor Starbucksa Laxman Narasimhan siguran je da bi Starbucks mogao promijeniti svoj imidž i vratiti se nakon “makroekonomskih izazova” s kojima se suočavao.
Međutim, statistike pokazuju drugačije, jer napori kompanije nisu u skladu s rezultatima koje su donosili godinama prije. Naprimjer, prošle je godine Red Cup Day rezultirao povećanjem potrošnje od 81 posto u usporedbi s povećanjem od samo 31,7 posto ove godine.