Naime, kompanija dm je petu godinu zaredom planetarno popularni Black Friday zamijenila društveno odgovornom aktivnošću pod nazivom Giving Friday te od ukupnog dnevnog prometa izdvojila pet posto za donaciju narodnim kuhinjama.
Tako će za 24 narodne kuhinje širom BiH biti donirano 56.014 KM od čega će biti pripremljeni obroci za korisnike.
„Veoma smo zahvalni svim našim kupcima koji su kupovinom u petak pokazali humanost i zajedno pomogli da osiguramo 9.793 obroka za korisnike narodnih kuhinja širom BiH koji će biti podijeljeni tokom decembra. U sklopu ove, sada već tradicionalne, aktivnosti, do sada smo osigurali 32.876 obroka, što, uz ovogodišnju donaciju, iznosi 218.129 KM ”, izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dmBiH.
U pripremi i podjeli obroka i ove godine će učestvovati dm zaposlenici, obavljajući društveno koristan rad.