Evropa je relativno otvorena za uvoz vozila iz Kine, a evropski regulatori smatraju ih vrlo sigurnima, navodi Reuters, prenosi Poslovni.hr.
Evropski potrošači žele jeftino električno vozilo, a Kina proizvodi dobra vozila, istaknuo je šef francuske firme, dodavši je taj problem “opasniji” za Evropu nego za SAD, koji je ograničio udio kineskih proizvođača u domaćem tržištu visokim carinama.
U Evropi je prosječna cijena električnih automobila porasla s gotovo 49.000 eura u 2015. na gotovo 56.000 eura, a u SAD-u s 53.000 na 65.000 eura, prema istraživanju JATO Dynamicsa.
U Kini je u istom razdoblju pala s gotovo 67.000 na 32.000 eura i električni su automobili sada jeftiniji od benzinca, pokazuju podaci te savjetodavne firme.
Kineske firme proizvode jeftinija električna vozila zahvaljujući nižim troškovima rada, istraživanja i razvoja i manjoj kapitalnoj potrošnji u usporedbi s evropskom konkurencijom.
Prema francuskoj konsultantskoj kući za automobile Inovev, Kina ima otprilike 5,8 posto udjela u evropskom tržištu električnih vozila koji će snažno rasti u idućim godinama jer će kineski brendovi proizvoditi sve jeftinije modele.
Forvia je francuski multinacionalni proizvođač automobilskih dijelova, nastao spajanjem francuske Faurecije i njemačke Helle. Njegovi su klijenti brojni kineski proizvođači automobila, uključujući BYD, ali i Volkswagen, Daimler, Toyotu i Teslu.