Ugovor će realizirati podružnica DB International Operations u suradnji s egipatskom kompanijom Elsewedy Electric koji će uspostaviti infrastrukturu i pružati usluge prijevoza putnika i tereta na novim brzim prugama, a preuzet će i održavanje kolodvora i depoa.
Opremu, vagone za prijevoz putnika i lokomotive isporučit će konzorcij na čelu sa Siemens Mobilityjem, navodi se u saopćenju koje prenosi agencija Hina.
“Novi željeznički sistem potaknut će ekonomski razvoj Egipta i pomoći u zaštiti klime, što će biti od koristi za sve nas”, rekao je Niko Warbanoff, čelnik ECO grupe Deutsche Bahna, koja nadzire podružnice u inozemstvu.
Mreža za superbrze vozove trebala bi se protezati na više od 2.000 kilometara i biti šesta po dužini u svijetu. Od 2025. povezat će Aleksandriju, Kairo i planirani novi glavni grad Egipta.
Deutsche Bahn često je meta kritika zbog poslova u inostranstvu. Neki kritičari upozoravaju da njemačka željeznička mreža ima puno problema i da bi se kompanija trebala usredočiti na matičnu zemlju.
Kompanija je u utorak odgovorila da će dobit od egipatskog projekta biti reinvestirana u poslovanje u Njemačkoj.