S električnom tranzicijom mnoge komponente neće više biti potrebne, a to se prije svega odnosi na kompleksne motore s unutarnjim sagorijevanjem.
Drugi je problem Kina, koja sve agresivnije ulaže u autoindustriju i sprema se pokoriti svjetska tržišta.
Čak i europski proizvođači hrle tamo jer su troškovi proizvodnje niži, a i na izvoru su najnovije tehnologije baterija.
Prema studiji PwC-a, Europa se nalazi pod sve većim pritiskom, s potencijalno ozbiljnim posljedicama.
Proizvođači su sada suočeni s izuzetno oštrom konkurencijom iz Kine, a konsultantska firma PwC najavljuje da će Europa uvoziti više automobila nego što će izvoziti već od 2025. godine.
Dok kineski proizvođači prodaju sve više električnih vozila u Europi, i europski i američki proizvođači sve više premještaju svoju proizvodnju električnih vozila u Kinu, prenosi Hak revija.
Prošle godine europski proizvođači automobila izvezli su samo 35.000 električnih vozila iz Kine u Europu (primjer je Dacia Spring Electric, koja se proizvodi u Kini), ove godine vjerovatno će to biti 66.000.
U tri godine u Europi bi se moglo prodati gotovo 800.000 automobila kineske proizvodnje, od čega oko 330.000 iz kineskih pogona europskih automobilskih kompanija.